חברת NEC, ענקית המסכים, המקרנים והמרכזיות, הכריזה על AVCOM כנציגתה בישראל. נפגשנו עם פאבלו ג'וליאנו (Pablo Giuliano), מנהל מכירות לאזור EMEA ועם יואב גן מור מחברת AVCOM לשיחה על חזון משותף ולמדנו כי החיבור בין שתי החברות ייצור משהו גדול במיוחד בשוק שנמצא בתחרות בלתי פוסקת

פאבלו ג'וליאנו, מנהל מכירות EMEA מימין ויואב גן מור מחברת AVCOM

בידול המותג - אמינות ומנטאליות יפנית

פאבלו ג'וליאנו: "חברת NEC היא יצרנית יפנית וותיקה וטיפוסית. המנטאליות בחברה כולה כזו, המיקוד שלנו הוא בראש ובראשונה באמינות המוצרים. אנחנו מעוניינים לספק לשוק מוצרים מעולים עם חווית אמינות גבוהה. ההוכחה לכך היא שבכל חמש שנות הפעילות שלנו שנוהלו מאיטליה, כמעט ולא שמענו על מוצרים תקולים. זה המיצוב שעומד לנגד עיני המותג. חברת NEC היא לא רק יצרנית מסכים, יש לה פתרונות בתחומים רבים הכוללים מקרנים, מרכזיות, טלפוניה ועוד, והמשותף לכולם הוא חווית משתמש ואמינות גבוהה מאוד.

כשזה נוגע לתחום המסכים הגדולים – LFD-Large Format Displays אנחנו משקיעים רבות בטכנולוגיית המוניטורים, בנוסף לזו של הפאנל הפנימי. זה בא לידי ביטוי בכיסוי הצבע המדויק".

יואב גן מור: "NEC היא שחקנית משמעותית בשוק המקצועי. היכולת שלה לספק מענה ליישומים בתחום המסכים המקצועיים מעולה כמו ליישומי שילוט דיגיטלי בהם הדרישה היא לנגן איכותי. המותג מאפשר להתקין כרטיס מחשב (OPS) או אפילו יחידת Raspberry Pi (מחשב קטן המופיע ככרטיס בגב המסך). לשילוט חוץ ניתן להזמין מסך עם עוצמת הארה חזקה במיוחד לצד רזולוציה גבוהה יותר. אלו יכולות המאפשרות לנו לספק ללקוח בדיוק את הפתרון שהוא צריך".

ג'וליאנו מוסיף: "יש מעבר למקרנים מבוססי הארת לייזר, אבל לא רבים מודעים לנושא הבטיחות. המקרנים שלנו מבוססי הלייזר מגיעים ב- Class2. המשמעות היא שהאינטגרטור המתקין יכול להיות רגוע ולדעת שמבחינת קרינה הסיכון שלו נמוך יותר, בניגוד לרוב השוק שמגיע ב- Class 3".

אסטרטגיה בישראל

ג'וליאנו: "מדובר באסטרטגיה משותפת ל NEC ול-AVCOM, בה ישולבו ערכי האמינות והמקצועיות. בשני המימדים הללו אנחנו חולקים את אותו חזון. באמצעות שילוב זה נוכל להגיע לפלחי השוק המקצועי המבקש ללמוד ולהבין. לקוחות קצה אשר מעריכים ויודעים לעשות שימוש בערכים הללו, לצד קבלת שירות ותמיכה מקצועית, הם קהל המטרה של השותפות בינינו. בהיבט המחיר, נעשה מאמץ לאפשר את המחירים הטובים ביותר".

גן מור: "יחד עם NEC נספק לאינטגרטורים ודרכם כמובן ללקוחות הקצה, את הפתרונות המתאימים ביותר עבור דרישותיהם. נאפשר לאינטגרטורים המובילים לאפיין ולתכנן את החוויה הטובה ביותר ללקוח הקצה שלהם. אנחנו כאן כדי לספק את המוצרים והפרויקט בלוחות הזמנים שהוגדרו ולאחר מכן לעטוף במערך השירות הייחודי של AVCOM, עליו האינטגרטור והלקוח יכולים לסמוך".

ג'וליאנו: "אחד השווקים אליו אנחנו מכוונים הוא אולפני השידור, שם אנחנו כבר מנוסים עם פרויקטים מוצלחים. מסכי NEC המקצועיים מגיעים עם אפשרויות מתקדמות לכיול צבע כך שיציג באולפן בצורה מדויקת את מה שיראו הצופים, מבחינתם זה קריטי. קירות ווידאו הם כלי עבודה נפוץ באולפנים וגם פרויקטים כאלו ביצענו לא מעט. אולפני 'סקיי' באיטליה שיפצו את הסטודיו שלהם ברחבי המדינה, ואנחנו נבחרנו לעשות כל מה שקשור לתצוגה".

גן מור: "חברת AVCOM מספקת פתרונות בתחום המולטימדיה וה-IT, כאשר את שניהם אנחנו פוגשים אצל לקוחות ותיקים שלנו  בחדרי הבקרה והאבטחה ובאולפני השידור. השיתוף עם NEC מאפשר לנו לתת מענה לאותם יישומים קריטיים בחדרי בקרה,  אולפני שידור, שילוט דיגיטלי לתחום התחבורה וכמובן תחום הקמעונאות".

תמונה - אתר NEC

ציפיות משילוב הכוחות

ג'וליאנו: "החבירה ל-AVCOM נועדה לשפר את השירות שלנו ועל ידי כך להגדיל את הנוכחות שלנו בישראל. הטכניקה תהיה מלאי זמין ומענה מהיר ללקוחות. בעזרת מערך השירות הייחודי של AVCOM ואנשי הצוות המיומנים שלהם, נוכל לעבוד יחד ולספק תמיכה מהירה וטובה יותר. זו מחויבות הדדית שיש לנו, ל-AVCOM ולשוק".

גן מור: "עבורנו, משמעות הידוק מערכת היחסים עם NEC היא היכולת להמשיך ולשפר את  הפורטפוליו שלנו בצורה הטובה ביותר. קורה שיש תקלות במוצרים וכאן נמדדת מהירות התגובה ובעקבותיה תחושת הלקוח הסופי לגבי המותג. חברת AVCOM בוחנת את הפרמטר הזה מול כל המותגים אותם היא משווקת, החל מפריסייל ופוסט סייל, תכנון, התקנות וכמובן המעבר לשירות שבו אנחנו דואגים למוצרים וחלקי חילוף זמינים. בדומה ל-NEC, אנחנו מתמקדים בערך הסופי של הפתרון יותר מאשר במחיר שלו, ואנחנו יודעים להמחיש זאת ללקוח הסופי. מה שנמדד בסופו של יום הוא אמינות המוצר, הגב שניתן לו בידע הטכני וביכולת לספק חלופות במידת הצורך, הצוות המקצועי ופרמטרים נוספים שהתפתחו עם מתודולוגיית העבודה הייחודית של AVCOM במהלך השנים".

משפט סיכום?

גן מור: "אני צופה כי בשנה-שנתיים הקרובות, שוק המסכים הגדולים יתפוס יותר מקום בחיינו, החל בתחום השילוט הדיגיטלי הצובר תאוצה, דרך מסכי הקולבוריישן אשר מעודדים יצירה ומעורבות כדוגמת האינפיניטי בורד, ועד לחדרי ההאדל אשר דורשים את המענה הייחודי שלהם. יחד עם NEC נוכל לספק פתרונות מלאים וגם נראה חידושים נוספים בקרוב".

ג'וליאנו: "אנחנו עומדים לצאת במספר הכרזות גדולות בתחום המסכים, החל מ-65 אינץ' ומעלה. נציג דגמים חדשים שיכסו את הטווח המלא של הסדרה לקראת ספטמבר. בתחום המקרנים אנחנו נכנסים עם בהירות גבוהה במיוחד – 35 אנסי לומנס (עוצמת הארה) ו-25 אלף אנסי לומנס, כמובן שגם Native 4K והם זמינים כבר מעכשיו".

בהצלחה ! 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG