עם ההתפתחות המהירה של התעשייה, 37 השנים של Kramer בתעשייה הגלובאלית היא עדות למחויבות העמוקה באספקת פתרונות ומוצרים מהשורה הראשונה ללקוחותיה. החברה חידדה את היכולת שלה לזהות מהיכן צרכי ה-AV מגיעים ובלא מעט מקרים לאפיין ולפתור צרכים שונים עוד לפני שעלו על פני השטח

Kronos_Scheduling
Kronos Scheduling

דיוויד מרגולין, סגן נשיא השיווק בקרמר אלקטרוניקה משתף בחזון החברה ומסביר כי קיימת חשיבות מכרעת להעמקת חשיפת תחום ה-AV בפני מקצועני טכנולוגיית המידע (IT) תוך העברת המסר שאין מדובר רק באספקת חומרה או התקנת פתרונות. עבור Kramer מילת המפתח היא התנסות: "הפילוסופיה של Kramer הייתה מאז ותמיד לטפל באתגרים בתחום AV מנקודת מבטו של הלקוח. בין אם זה משתמש קצה,מתקין או מחלקת ה-IT שמנהלת את הפתרונות בארגון. אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו ונמנעים מלהכריח אותם לרכוש טכנולוגיה מסוימת (רק) בגלל שלנו או שליצרנים אחרים בתחום יש אותה", מסביר מרגולין.

מוצרים וטכנולוגיה מהשורה הראשונה

חידוש נוסף של Kramer מגיע בדמות קו מוצרים וורסטילי התומך במגוון טכנולוגיות ואיכויות להזרמת האודיו-וידאו על גבי רשת האינטרנט – AV over IP. הפתרונות תומכים במגוון סטנדרטים של דחיסה וזמן השהייה.  לצד פיתוח מתמיד של פתרונות חדשניים, פתחה החברה אקדמיה הנקראת Kramer Academy, אשר תכניה פותחו במשך שנתיים. מרגולין: "הגורם המרכזי להצלחת המימוש באתרי לקוחות הקצה אינו טמון רק בטכנולוגיה כי אם גם ברכישת ידע. Kramer רואה את הממשק עם לקוחות הקצה כהזדמנות להעביר ידע שוטף ולסייע להם ביישום והטמעה מוצלחים יותר." 

בנוסף, השיקה החברה גם את Kramer KronoMeet- מערכת מבוססת ענן לקביעת זמני פגישות בחדרי ישיבות. הפלטפורמה מייעלת ומבצעת אוטומציה בצד הניהולי וכמו כן בנקודות קצה להצגת זמינות חללי פגישות. הודות לאינטגרציה מלאה עם מערכת הבקרה של קרמר, מנהלי IT יכולים לשלוט בקלות ובאופן אוטומטי באלמנטים השונים בחדר, כאשר המערכת מזהה שהוא התפנה. לקרמר קרונוס יש תמיכה בתקני ההצפנה 802.1x ו-Transport Layer Security (TLS) בכל התקשורת היוצאת והנכנסת בלוחות המגע עבור קביעת לוח הזמנים בחדרים וגם בזו שעוברת בשרתים, כך שהלקוחות יכולים להיות בטוחים שהמידע הרגיש נשאר בטוח לחלוטין.

דיוויד מרגולין (צילום- קרמר)

במהלך 37 השנים האחרונות, Kramer  הייתה ידועה בגישה החדשנית והרעננה לחוויית ה-AV. לחברה תומכת במגוון עצום של אלפי מוצרים, מה שהפך לאתגר אבל גם מעודד אותה לחדשנות. החברה השיקה לאחרונה את Kramer@Work- שהם הפתרונות של Kramer לחללי פגישות הנותנים מענה למגוון רחב של צרכים, החל מחדרי ישיבות קטנים ועד לחללי פגישות גדולים המחולקים למספר מתחמים. מרגולין: "זוהי דוגמה למחויבות של Kramer לספק ללקוחותיה חווית פגישה אינטואיטיבית, קלה ואפקטיבית לצד המשתמש וכמו כן מאפשרת פשטות בהתקנה ובתמיכה מצד המתקין ומחלקת ה-IT"

מתמקדים בערך למשתמש

מרגולין: "למחלקת ה-IT שמנהלת את הסביבות הרלוונטיות, מציעה Kramer כלים לניהול לשליטה ותמיכה מרחוק במטרה להבטיח פעילות תקינה של התקנות ה-AV ושביעות רצון גבוה של משתמשים סופיים. מעבר לכך הוספנו יכולות רבות נוספות למשפחת מוצרי ה VIA, קו המוצרים הטוב מסוגו ועטור שבחים עולמיים, המיועד להצגה אלחוטית בחדרי הישיבות ללא תלות בכבילה, ומשלב חיבור למערכות וידאו קונפרנס כגון ZOOM ו BlueJeans. 
Kramer ממשיכה לכוון לצמצום הזמן הדרוש להתחלת הפגישות תוך אספקת חווית משתמש עשירה ושיתופית התומכת בכל מכשיר BYOD באופן מאובטח". 

היתרון של Kramer

היתרון של Kramer לעומת המתחרים נעוץ בהבנת הצרכים והמוטיבציה, הן של המשתמש הסופי והן של האינטגרטור שמתקין את ציוד ה-AV, כמו גם הצרכים של מחלקות ה-IT שמחזיקות ומנהלות את טכנולוגיית ה-AV. "מיצבנו את עצמנו בתור הגשר שמחבר בין שלושת קהלי היעד הללו. מעבר לכך, השקענו מאמץ גדול באספקת טכנולוגיה שתוכל להוכיח את עצמה גם בעתיד ותספק את הסחורה למרות האתגרים בעולם  בו AV ו-IT נפגשים. משתמשים שרוצים לדעת כיצד ייראה העתיד של עולם ה-AV, יכולים לסמוך על Kramer שתוביל את הדרך לשם. למרות הרעב והשטף הבלתי פוסק לטכנולוגיות חדשות, Kramer בוחרת שלא להתנדנד ונשארת ממוקדת באספקת חוויה יוצאת מן הכלל באמצעות הטכנולוגיות הטובות ביותר מסוגן", מסכם מרגולין. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG