900 נורת' מישיגן שופס הוא מתחם אופנה בגובה שבע קומות הנמצא בשיקגו שבמדינת אוהיו. בקניון נמכרים מותגי אופנה ובגדים מהמותגים המובילים בעולם. לאחרונה הותקנו בתקרת המתחם שבחצר הפנימית מסכי תצוגה ענקיים בשטח כולל של כמעט 0.4 ק"מ רבוע

המסכים המיוחדים מציגים רקע דמויי שמיים, כך שנוצר רושם שהמתחם פרוש ישירות מתחת לקו הרקיע. את התצוגה על המסכים ניתן להתאים וליצור אנימציות חווייתיות כמו ציפורים עפות או מימוש שיווקי של ארנקי יוקרה לדוגמא. מכיוון שחומר הגלם מצולם ברזולוציה של 16K, רמת הריאליזם היא גבוהה במיוחד.

האתגר המשמעותי ביותר של סטודיו ESI Design היה כיצד להפוך את הבניין שהושלם לפני כמעט שלושים שנה (ב-1989) ועוצב בסגנון "ארט דקו" למבנה בעל עיצוב חלק ומודרני המתאים לעשור הנוכחי ולהקל על המבקרים למצוא את החנות המבוקשת. כל זאת מעבר לאתגר הטכני הברור של התקנה בגובה רב.

ההתקנה נעשתה בשיתוף פעולה עם עשרה קבלני משנה נוספים ביניהם מתכנני תאורה, ארכיטקטים ומהנדסים. בסופו של דבר הוחלט להתקין את המסכים על גבי המסגרת הקיימת של התקרה המחולקת לתאים במטרה שקווי המתאר המקוריים ישמרו. במידה והטכנאים צריכים לבצע תיקונים או פעולות, הם נעזרים במערכת מיוחדת של מנופים המסוגלים להנמיך ולהגביה את המסכים וכך להגיע בקלות אל התשתית.

התוצאה הסופית משנה לחלוטין את חווית הביקור, הופכת אותה לקלילה יותר מאי פעם ומעניקה נופח אומנותי יוצא דופן וחדשני במקום לא צפוי. מנהלת השיווק של המתחם, סטייסי קוליוס, מציינת כי המדיום הייחודי יכול למשוך את אלו המתעניינים באומנות דיגיטלית במרחב מכל רחבי העיר שיקגו ואף מהעולם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG