המחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת סטוני ברוק שבלונג איילנד מכילה בתוכה את חדר הישיבות הגדול ביותר באוניברסיטה, ולכן כאשר האוניברסיטה ביקשה לשדרג אותו ולהפוך אותו למרכז תקשורת, היה ברור שהיא זקוקה למערך הפתרונות הטוב ביותר

תמונות - ClearOne

לאחר התייעצות עם האינטגרטורים של Adwar Video  ,המתמחה באינטגרציה של פתרונות AV במוסדות לימוד וממשל, הוחלט לבחור בציוד של חברת ClearOne הנחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בתחום ה-AV המקצועי.

אחד הדברים הראשונים שעשו ב-Adwar Video  הוא טיפול במערך המיקרופונים הקיים, אשר גרם לעיוותים בקול ולהד חזק ומורגש שנבע מן האקוסטיקה הייחודית באולם. באמצעות מערך מיקרופונים ייעודי של ClearOne מסדרת Beamforming, הכולל לא פחות מ-24 מיקרופונים, ניתן כעת לשמוע בבהירות את העומד על הבמה מכל נקודה בחדר גם כאשר הוא נע ממקום למקום. זאת הודות ליכולת ביטול רעשי הרקע וההד המרשימה של המיקרופונים. את המערכת ניתן גם לשדרג עם מיקרופונים נוספים אם הדבר נדרש.

השדרוג של חדרי הישיבות הקטנים יותר במחלקה כלל התקנה של מצלמות מדגם Unite® 200 PTZ, גם כן של ClearOne.  הבחירה במצלמות הללו נעשתה עקב הניסיון החיובי שהיה לסגל עמן בחדרים אחרים והעובדה שהן יכולות לעבוד עם מגוון גדול של פלטפורמות כגון סקייפ או Google Hangouts ולא מוגבלות רק לקידוד וידאו ספציפי.

שדרוג מסך הווידאו המרכזי בלובי, שתוכנן בעבר אך מעולם לא הושלם, כלל התקנה של מקודד ומפענח מסדרת View Pro  אשר שולטים במערך של מספר מסכים צמודים אשר כל אחד מהם משמש כאריח (Tile). כך ניתן להעביר אל כל מסך קלט אחר או להזרים אליו וידאו בשידור חי ולהשתמש במספר טכנולוגיות מתקדמות כגון זיהוי פנים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG