חווית הבילוי החדשה במלון מכונה DATALAND וכוללת יותר מ-160 מסכי LED תוצרת "יונילומין" בגודל כולל של כמה אלפי מטרים ריבועיים

מלון "לינק הוטל" הוא אחד מן המלונות הוותיקים ביותר בלאס ווגאס והוא משתייך לענקית ההימורים סיזרס פאלאס. על מנת להפוך את חווית הביקור בו לרלוונטית גם עבור הדור הצעיר, שבמדינות רבות יכול להמר בלחיצת עכבר דרך אתרי אינטרנט מרהיבים, היה ברור שחייבים לספק לו משהו שאותו לא יוכל למצוא בבית.

לשם כך תוכננה חוויה אור קולית בלעדית ומיוחדת במינה שהחלה לקרום עור וגידים בחורף האחרון לפני פתיחת עונת הימורי הספורט והמרוצים.

העיצוב המרהיב שתוכנן על ידי המעצב רפיק אנאדול כולל בין היתר מסכי LED שבנויים כמנהרה בכניסה למתחם ומבנים תלת ממדיים תלויים מן התקרה בהם כל פאה היא מסך LED בפני עצמה. מסכי ה-LED האלו, ביחד עם רבים נוספים המפוזרים במתחם, יוצרים יחדיו בד אלקטרוני של אומנות דיגיטלית.

מלבד זאת מדובר במערכת חכמה (ומכאן שמה) שיודעת לאסוף מידע אודות תנועת המבקרים במקום ולהפוך אותה למייצג אינטראקטיבי אשר שואב את המבקרים פנימה. לדוגמה, כל זכייה במכונת מזל מוצגת על גבי אחד מן המסכים הענקיים ולא רק על המסך המחובר אליה ישירות.

בסביבה החדשנית משולבים גם מתחמי ספורט אלקטרוני, משחקי מציאות מדומה ומכונות משחק (ארקייד) ואפילו פידים ונתונים מרשתות חברתיות. מלבד זאת, חלק מהימורי הספורט עברו אוטומציה מלאה וניתן להמר על משחקים באמצעות טאבלט פשוט הישר מאחת מן הספות או מקומות הישיבה.

כאמור, מדובר באחד המלונות הוותיקים ביותר ברצועה ועל כן המבנה שלו לא מתאים בהכרח להטמעה של ציוד AV מתקדם. לשם זאת נמצאו פתרונות ייחודים וראשונים מסוגם עד לרמת האלמנטים הקטנים ביותר כגון לוחות בקרה שהיה צורך לעצב במיוחד לצורך המשימה.

 אתגר נוסף שעמד בפני חברת האינטגרציה "מקאן סיסטמס" הוא להספיק לבצע את כל ההטמעה המורכבת הזו מבלי לדחות את תאריך היעד ותוך כדי שהמתחם עצמו ממשיך להיות פעיל (וכידוע, המופע בווגאס אף פעם לא מפסיק…). לשם זאת בוצעה עבודה בשעות לא שגרתיות ונסגרו אזורים שונים בכל פעם תוך כדי סיוע של צוות האבטחה.

בסופו של דבר, מבחינת "מקאן סיסטמס" מדובר היה בסיפור הצלחה והיא יכולה להתגאות במגוון שיטות עבודה ושימוש מתוחכם בטכנולוגיית AV המיועדת למתחמי הימורים ומתחמי אירוח אחרים בעלי מאפיינים דומים.

קרדיט תמונה ראשית - visitlasvegas.com

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG