להשקת הפתרונות המתקדמים והחדישים שיוצעו ב  2020, אירחה Nextel את שותפיה העסקיים במשרדיה שבהוד השרון, ליום מלא, שופע בהדגמות, הצגות POC ומענה לשאלות, אוכל טוב ומפגשים אישיים.

תמיר שמואלי
תמיר שמואלי- מנכ"ל Nextel בין אירינה וולקובה- Regional Marketing Manager@ Poly ופול קלארק – Senior VP EMEA @ Poly (תמונה - אתר AVM)

סביבת הדגמה התומכת בתהליך מכירה מקצועי ומדויק

"עם סיום שנת פעילות נוספת, אנו מעוניינים להודות מקרב לב לשותפינו העסקיים על מאמציהם הרבים, האמון המתמשך בנו והצעידה ארוכת השנים, יחדיו, בדרך המובילה אותנו להצלחות משותפות", אמר תמיר שמואלי מנכ"ל Nextel והוסיף כי "לאירוע הוזמנו כל שותפינו העסקיים. הללו מייצגים מגוון רחב של המתמחויות ויכולות הטמעת פתרונות רבים בכל סביבה ארגונית בקרב לקוחות הקצה, מה שמבטיח למשתמשים חווית שימוש אולטימטיבית בפתרונות אותם אנו משווקים בישראל. האורחים נחשפו לטכנולוגיות החדשות ביותר באמצעות הדגמות שטח מנציגי Nextel ו Poly". 

ניכר כי הושקעה מחשבה רבה בעיצוב משרדי החברה במטרה לתמוך בתהליכי המכירה של השותפים. שמואלי: "הקמת סביבת הדגמה מקצועית ומלאה הינה מחויבות של Nextel מול שותפיה העסקיים. זו בדיוק הסיבה שהשקענו ביכולות הדגמה מפורטות אשר מדמות ללקוחות הקצה מגוון רחב ככל האפשר של סביבות העבודה הנפוצות ביותר כיום, ע"מ לאפשר לשותפינו העסקיים להציג בפני לקוחות הקצה את כל הנדרש כחלק מתהליך המכירה." 

לא מפסיקים לעבוד. דן אנגל- מנהל אזור ישראל, יוון ודר' אפריקה ב Poly עם דורון משה- מנכ"ל ד.מ הנדסה
לא מפסיקים לעבוד. דן אנגל- מנהל אזור ישראל, יוון ודר' אפריקה ב Poly עם דורון משה- מנכ"ל ד.מ הנדסה (תמונה - אתר AVM)

חווית אולפן ובמאי Built-In – האורחים אהבו את ה Studio החכם של Poly

יובל אבישר, מנהל ערוצי ההפצה ב Nextel, הציג פתרונות שונים בסדנאות קצרות. התעכבנו על ה Studio של Poly אשר ממוצב מצד היצרן כפתרון במחיר תחרותי המעניק ללקוחות הקצה מענה כולל ובלתי מתפשר מבחינת איכויות שמע ותמונה. אבישר: "מדובר ב Video-Bar מעוצב All In One מחובר ב USB הכולל מיקרופונים בעלי pickup רחב במיוחד, רמקול ומצלמה מובנים, המתאים לחדרים בינוניים (4-5 מ"ר) ומעניק למשתמשים אפשרות להשמיע, להישמע ולהיראות מעולה, לצד תמיכה בשימוש המכשיר האישי שלהם כחלק ממגמת ה BYOD." 

אבישר הוסיף כי "עד לאחרונה הפתרונות המוצעים היו 'מוכווני Device'- לפיכך, משתמשי הקצה הודרכו ותיפעלו מערכות "נוספות" על אלו בהן מבוצע שימוש "אישי, יומיומי".  השינוי בהרגלי משתמשי הקצה מחייב מחשבה מחודשת, וזו באה לידי ביטוי באופן מושלם באמצעות ה Studio של POLY המאפשר חיבור פשוט ומהיר לשימוש במחשב האישי של משתמשי הקצה בארגון לצד שדרוג משמעותי ביותר של חווית ואיכות השמע והתמונה. 

יובל אבישר, Nextel (תמונה אתר AVM)
יובל אבישר - Nextel (תמונה אתר AVM)

העיבוד של השמע והתמונה מתבצע ב Studio עצמו בלבד, לפיכך אינו "גוזל" משאבים מכוח העיבוד של ה PC. המעבד המתוחכם של הStudio מאפשר למשתמשי הקצה בחירה בין שלושה מצבי עבודה: 

ה Group Framing – צילום החדר תוך זיהוי והתמקדות בפני המשתתפים ונטרול הכיסאות הפנויים. במצב זה, המצלמה מתוכנתת לזיהוי כניסתם לחדר של משתתפים נוספים ולהרחיב את טווח התמונה ע"מ שהצד השני לשיחה יראה את כל הנוכחים בשיחה.   

ה Active Speaker – במסגרתו מתבצע הליך זיהוי והתאמה בין קולו ופניו של כל דובר, ע"מ שהמצלמה תוכל להתמקד בו בכל פעם בה ישוחח.

ה Speaker Tracking –במסגרתו מתאפשר אבחון מצבי שיחה שונים, כגון דיאלוג רגעי בין שני דוברים, ע"מ לפצל את המסך כך שהמשתתפים מהצד השני לשיחה יוכלו להתמקד בדיון המתקיים ולהרגיש ממש כחלק ממנו באופן המדויק ביותר." 

ה studio של Poly
ה Studio של Poly (תמונה - Poly)

"אנו מתרשמים כי הקפדה יתרה על חווית המשתמשים הנה נר לרגלי POLY ", סיכם אבישר. "לראיה, גם לגודל התצוגה של המשתתפים בדיון יש חשיבות , לפיכך במידה ושני הדוברים המופיעים על המסך המפוצל יושבים במרחק שונה מהמצלמה, המערכת תבצע 'השוואת גדלים' ותציג את שניהם בו זמנית במסך מפוצל בגודל פיזי שווה עבור שאר משתתפי השיחה. (!) יובהר, כי כל המתואר מתרחש באופן אוטומטי ואינטואיטיבי, ללא כל התערבות מצד המשתתפים בשיחה. אלגוריתם ה AI המוטמע בתוך ה Studio לומד כל הזמן את התנאים המשתנים בחדר ומעביר "הוראות" שינוי והתאמות למצלמה, ממש כמו במאי חדר בקרה בהפקה טלויזיונית."  

לומדים ואוכלים (תמונה - אתר AVM)
לומדים ואוכלים (תמונה - אתר AVM)

לא עוד פילים לבנים בחדרי הישיבות שלכם – Poly משווקת פתרונות למקסימום מימושים

בחדר הישיבות המרכזי במשרדי Nextel, הציג נתן גולדשטיין, ה Pre-Sale של Poly בישראל, מגוון פתרונות נוספים. "Poly מכוונת לחוויית משתמש שתגרום לו להרחיב את השימוש בכלים טכנולוגיים שאופיינו במדויק לצרכיו" אמר.

גולדשטיין סקר עבורנו את ה Group 7500 אשר אופיין בכדי לתת מענה לחדרים גדולים יותר או חדרים 'חכמים'. הפתרון, אשר מאפשר הצגת וידאו ב 4K מטפל במספר אלמנטים החל מפשטות ההתקנה באמצעות כבילת רשת סטנדרטית אוניברסאלית (במקום הכבילה הייעודית מתוצרת החברה אשר הגבילה את המשתמשים), דרך תמיכה במגוון המצלמות המותקנות כבר באתרי הלקוחות בלי הצורך להצטייד מחדש, וכלה בחיבור מספר מיקרופונים, תצוגה על גבי שני מסכים, ומדרגיות (scalability) ככל שתידרש במהלך ההטמעה. 

נתן גולדשטיין- Nextel (תמונה - אתר AVM)
נתן גולדשטיין- Poly (תמונה - אתר AVM)

גולדשטיין: "הפתרון נועד לתת מענה על הצורך בהצגת תוכן לצד הצגת המשתתפים בשיחת וידאו שמתחילה בלחיצת כפתור אחת. לקחנו מגוון רחב של טכנולוגיות והטמענו אותן לתוך ה Group 7500 אשר עונה על האתגר בחיבור אחד. למעשה, המערכת תומכת בהצגת שני תכנים מהם המשתמשים יכולים לבחור אחד להצגה ברגע נתון. בנוסף, הטמענו את יכולות ה Miracast וה Airplay המאפשרות שידור תוכן ב Wi-Fi ממכשירי Android, Windows או IOS, ואפשרנו חוויית משתמש חדשנית אשר כוללת סימון וכתיבה על גבי מסכי המגע, אותם רואים שני הצדדים." 

תמיר שמואלי- מנכ"ל Nextel וניר רונן- מנכ"ל ועידן (תמונה - אתר AVM)
תמיר שמואלי- מנכ"ל Nextel וניר רונן- מנכ"ל ועידן (תמונה - אתר AVM)

לאחר כשנה וחצי מאתגרות בהן עסקה Poly במיזוג בין הענקיות Polycom ו Plantronics, נראה שה DNA שאפיין את כל אחת מהחברות לאורך כל שנות היותן מובילות עולמיות בתחומן, בא היטב לידי ביטוי בחברה המאוחדת וניכר בבירור כי מושקעת מחשבה רבה במגוון רחב של פרטים, החל מחוויית משתמשי הקצה (ניראות, שמע, קלות החיבור, נוחות התפעול) דרך החדשנות העיצובית המאפיינת את הפתרונות השונים, וכל זאת מבלי להתפשר ולו במעט בכל האמור באיכות השמע, התמונה והתוכן הנחווה על ידי כל אחד מהצדדים לשיחה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG