לבחון את הרכב באמצעות מציאות רבודה. מרכז ההכשרה של מרצדס (תמונה: בלוג HoloLens)

 

יותר ויותר חברות בתעשיית הרכב משלבות שימוש במשקפי מציאות רבודה או מציאות ווירטואלית בעבודה השוטפת שלהן. כעת מצטרפת גם מרצדס בנץ (Mercedes-Benz) לחגיגה. החברה, כך מתברר, משתמשת במשקפי ה-HoloLens של מיקרוסופט במרכז ההכשרה שלה בו היא מכינה את עובדי ההנהלה, המכירות, המיתוג, השירות וכל השאר לקראת העבודה עם ועל המכוניות החדשות שלה.

תוכנית ההכשרה מקיפה למעלה מ-450 מעובדי החברה וכדי לעשות זאת בפועל רכשה מרצדס עבור מרכז ההכשרה יותר מ-100 יחידות של משקפי HoloLens.

לשימוש במשקפיים יש כמה היבטים: הראשון הוא טכני ומאפשר לעובדים לבחון מודלים תלת-ממדיים של המכוניות, כולל חלקים הפנימיים וכולל המערכות השונות המקשרות בין כל ההיבטים של הרכב. מעבר לכך יכולים העובדים ללמוד כיצד התכונות שונות של השימוש ברכב הופכות לרלבנטיות בעת שיוצאים עם המכונית לשטח, בנסיעה ווירטואלית כמובן. עובדי השיווק והמכירות אף מקבלים הדרכות כיצד להשתמש בהתקני מציאות מדומה/ווירטואלית/מעורבת כדי למכור מכוניות וכדי להסביר לרוכשים פוטנציאליים על תכונות הרכבים.

"אחד המשתתפים, מקצוען מכירות, אמר לנו שה-HoloLens יאפשרו לו להזדקק למכונית אחת בלבד באולם התצוגה שלו. הוא העריך שהשימוש ב-HoloLens היא דרך שתאפשר ללקוחות לגעת במכונית הפיזית, אבל גם לראות באמצעות מציאות מעורבת, כיצד אותו דגם ייראה אם הם ירצו מרכיבים מעט שונים" סיפר ראלף קרייגר, מדריך במרכז ההכשרות הגלובליות של מרצדס בפוסט בבלוג הרשמי של משקפי ה-HoloLone.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG