מתכוננים לתערוכה – סמסונג מכינה את הקרקע ל-8K בברלין

 

אחרי שהציגה את טלוויזיית ה-QLED 8K הראשונה שלה בתערוכת CES 2018, סמסונג (Samsung) כבר מעלה הילוך לקראת השקה בפועל של הטלוויזיות הללו, וייתכן שעוד השנה. החברה, לפי הודעות קודמות שלה, מתכוונת להשיק שתי משפחות של טלוויזיות 8K. לפי הפרסומים שהיא תלתה לקראת IFA 2018 שיצאה לדרך בברלין, היא משתמשת בתערוכה הפופולארית כדי להציג אותן לראווה – או לפחות להכריז על השקה קרובה של אחת המשפחות כבר השנה, כאמור.

לפי דיווחים והערכות ברשת הפאנל של הטלוויזיות יתמוך בקצב רענון של 120 הרץ, ובהתחלה היא תציע מכשירים עם מסך בגודל של עד 82 אינץ'. במהלך 2019 היא כבר תציע טלוויזיה 'מעט' גדולה יותר – 96 אינץ'. עם זאת, מדובר בהערכות בלבד והגדלים, כמו גם קצב הרענון, יכולים כמובן להשתנות עד לשליחת הטלוויזיות הראשונות לחנויות.

אבל הרזולוציה המרבית היא לא הדבר היחיד שסמסונג מתכננת עבור טלוויזיות הדור החדש שלה. החברה עובדת על מה שמכונה HDR הדור הבא כדי להציע עומק צבע של 12 סיביות וכדי לאפשר בהירות של עד 4,000 ניט – כשבהירות נחשבת כיום לאחת מנקודות התורפה של השימוש בתצוגת QLED ברזולוציה של 8K. עם זאת, ייתכן שמדובר בטכנלוגיות שלא יגיעו לקו הסיום עם ההשקה הראשונית של המסכים הללו.

בכל מקרה, התחרות תהיה קשה: LG כבר הציגה ב-IFA 2018 מסך 8K פעיל עם הערכת מחיר של כ-15,000 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG