עכשיו עם מגוון תוכנות להרצה מיידית כולל יישומי הזרמת תוכן – UHL55 (תמונה: Optoma)

 

 

UHL55, מקרן ה-LED הנייד וקטן המידות באופן יחסי של אופטומה (Optoma), הפך למקרן 4K חכם יותר לאחרונה. מקרן זה כבר תומך מהשקתו בקבלת פקודות קוליות מהעוזרות האישיות Alexa של אמזון (Amazon) ומ-Google Assistant, אבל עכשיו הוא גם הפך לסביבת הרצת אפליקציות לאחר שהחברה הטמיעה בו תמיכה מובנית ב-YouTube, בשירות הזרמת הסרטים Netflix, בשירותי הזרמת המוזיקה Spotify ו-Deezer ועוד אפליקציות רבות אחרות.

המטרה של החברה היא לחזק את מעמדו של UHL55 כמרכז המדיה בעת שימושים ביתיים, אבל כעת הוא מציע יכולות שעשויות להפוך אותו לשימושי עבור מימושים נוספים. בין האפליקציות אפשר למצוא גם את InfoWall המאפשרת להגדיר לוח זמנים להפעלת תצוגות שונות, כולל לוח פגישות, מזג אוויר ותזרימים של מידע מרשתות חברתיות. בנוסף, אפליקציה בשם TapCast מאפשרת לשקף באופן מיידי את התצוגה מהטלפון הנייד וכך לשתף תמונות, סרטים וכל קובץ אחר – כולל כמובן מצגות מסחריות ומקצועיות.

המקרן תומך באמצעי קישור וחיבור מדיה רבים, באופן אלחוטי ומקוון, כולל WiFi, בלוטות', HDMI ו-MHL, כמו גם אפשרות לחיבור זיכרון USB לנגן המדיה שלו. יש גם תמיכה במיקוד אוטומטי ובתיקון קיסטון אוטומטי, וכן יכולת להשמיע קול המועבר בשיטת 5.1 ערוצים.

"זהו מקרן המשלב תמונות באיכות קולנועית של 4K עם הגדרה קלה, הפעלה וכיבוי מהירים, תמיכה בעוזרות קוליות ורמקולים מובנים והכל בשלדה קומפקטית שמספקת חוויה חכמה. הוא משתמש בטכנולוגיית ה-LED המעודכנת ביותר, שמציעה בהירות וביצועי צבע יציבים לכל אורך החיים. זה אומר שהוא יכול להתנהל היטב גם בסביבות בהן יש תאורה בינונית עד נמוכה עם פחות השפעה של איכות התמונה מאשר מערכות מבוססות נורה. בנוסף מקור האור שלו יכול להחזיק עד 30,000 שעות", אמר קישאן מיסטרי, מנהל המוצר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG