מכירים את זה שנכנסים לחדר והכל פשוט עובד בשלמות? המסכים נדלקים, התוכן מוצג בדיוק איפה שצריך, התאורה מתאימה ובשורה התחתונה כל מה שנשאר זה להתיישב ולהתחיל לעבוד. פלטפורמת ה-AV FRAMEWORK של Crestron מאפשרת למשתמש לגרום לזה לקרות, גם בלי מתכנתים מסביב.

תמונה - Crestron

פלטפורמה פשוטה – מבוססת דפדפן

 

AV Framework מהווה פתרון שיכול להוות פתרון אטרקטיבי עבור רבים במשרדים וארגונים ברחבי העולם. עלויות התכנות בפרויקטים של מולטימדיה לעתים קרובות מהוות מרכיב מרכזי מתוך סך עלות הפרויקט. תכנון ממשקי משתמש אינטואיטיביים וסטנדרטיים עלול לקחת גם זמן רב.

 Crestron כתמיד שמה דגש על חווית המשתמש. פתרון ה-AV Framework הוא פלטפורמה מבוססת דפדפן באמצעותה ניתן להגדיר ללא תכנות תרחישים וממשקי משתמש מותאמים וגמישים עבור כל חדר. 

הפתרון תומך במרבית הפתרונות והמוצרים של Crestron ובנוסף בכ-4,000 מכשירים של יצרנים אחרים (תצוגות, מגברים, רסיברים וכו') באמצעות Crestron Certified Drivers.

התוצאה: היכולת להגדיר כל חלל במהירות וגמישות, בתקציב נוח וחווית משתמש אחידה בכל הארגון.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי פתרון  ה-AV Framework מותאם לחללים פשוטים, ולכן בחללים בהם ישנה מורכבות גבוהה יותר, אין תחליף למתכנת מקצועי המעצב חוויה אופטימלית למשתמשים. 

 
אחד ממסכי הניהול

DM-NVX במפגש עם AV Framework

מאז השקת הפלטפורמה ב-2014, Crestron השקיעו בה מאמצים רבים כדי לפתח עוד ועוד יכולות והתאמות למוצרים השונים, אך אין ספק שאחד מנקודות השיא הייתה התמיכה לטכנולוגית ה-AV-over-IP: משפחת הDM-NVX ,ממוצרי הדגל של החברה והפתרונות המובילים בתעשייה. 

היכולת להגדיר גם חללים הכוללים מוצרים ממשפחת ה-NVX באמצעות הדפדפן מנגישה את הפתרונות מסוג זה והופכת אותם לרלוונטיים גם בפרויקטים סטנדרטיים.

המפגש של  AV Framework, עם מוצרי DM-NVX מספק את אותם היתרונות, מהירות, ממשק אחיד וכדאיות כלכלית עם תמיכה עד ל-8 תצוגות ו-10 מקורות תוכן. טופולוגיה המכסה מגוון רחב של חללים – מחדרים קטנים עד לחללי עבודה פתוחים ומשותפים.

 

אז איך זה נראה?

בחרנו להציג דוגמא אחת לחלל אופייני: ניתן לראות בשרטוט יישום של חדר ישיבות טיפוסי עם פתרון מבוסס NVX שניתן להגדרה באמצעות AV Framework

בדוגמא זו, מתאפשר חיבור מחשב נייד בשולחן, וכן מחשב קבוע ו/או שידור תוכן אלחוטי באמצעות טכנולוגית AirMedia של Crestron הממוקמים בארון הציוד. יחידת ה-DM-NVX בשולחן מאפשרת גם שליטה עם מקלדת ועכבר במחשב הקבוע שבארון. כל אחד מהמקורות ניתן להצגה על אחת משתי התצוגות שבחדר.

 
כך זה נראה

לסיכום...

טכנולוגית ה-Av-over-IP של Crestron מספקות למרחב העבודה יכולות מובילות ללא תחרות. כשמשלבים את זה עם פלטפורמת WEB שמאפשרת תחילת עבודה נוחה, יעילה ומהירה – מבטיחים מימוש הפוטנציאל של כל חלל בצורה מקסימלית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG