חברת Wall-Smart הישראלית מתכננת, מפתחת ומייצרת פתרונות להתקנת מסכי שליטה כדוגמת אייפד, Control 4, קרסטרון ועוד, בקו אפס על גבי קירות מחומרים שונים, תוך שמירה על אסתטיקה ופעולה תקינה של המסך המוטמע. התכנון והייצור נעשה כאן בישראל ונשלח לכל העולם

גליה ומיכאל בן דור (צילום Wall-Smart)

לראשונה מאז הוקמה, תציג חברת Wall-Smart את פתרונותיה בתערוכת אינפוקום הקרובה. החברה הוקמה בסוף 2012 על ידי גליה ומיכאל בן דור. גליה היא דמות וותיקה וצבעונית בעולם ההייטק, אשר מילאה בין היתר תפקידי ניהול בכירים, ואילו מיכאל בוגר הנדסה בטכניון שאהבתו לנגרות בשילוב הידע האקדמי הביאו ליצירות ייחודיות בתחום. גליה החלה לגלות עניין ביצירותיו של מיכאל וכשבקשות של לקוחות של מיכאל עבור מתקנים אסתטיים בעיקר עבור אייפד הלכו וגדלו, הבינו השניים כי יש כאן שוק משמעותי עבורו אין מענה. נסיעה אחת לתערוכת CEDIA אישרה להם כי יש דרישה לפתרון נכון הנדסית, שנראה טוב ושיתאים לשוק הביתי. ההצלחה הייתה מעבר לכל שיעור וכעת מגיעה גם לשוק המקצועי. 

מאז הספיקה Wall-Smart להפוך לשחקנית משמעותית וייחודית בתחום מתקני גובה אפס (Flush Mount), המייצרת מתקנים עבור מותגי על כדוגמת Crestron, Kramer, Control 4 והרשימה המרשימה רק מתארכת. 

"קיבלנו ואנחנו עדיין מקבלים שיחות מיצרנים שונים ומחברות אינטגרציה בארה"ב עם דרישות שונות, זה מאתגר ודוחף אותנו ליצור דברים שלא היו קיימים עד עכשיו. הביקוש הגובר מראה שזה הכיוון הנכון. דוגמא טובה יכולה להיות יצרן שהתקשר וביקש פתרון להתקנה מהירה, שתאפשר להם להטמיע מסכים בצורה אלגנטית בקיר וללא צביעה. בשפה המקצועית זה נקרא רטרופיט (RetroFit). מדובר בפתרון שנותן מענה מלא להטמעה מהירה של המסך במתאם התקנה שמטפל בפיזור חום, מאפשר מעבר סאונד טוב מהרמקולים ואל המיקרופון (אנחנו עושים התאמות לכל יצרן לפי המיקום) ושומר על שאר הפונקציונאליות של המסך ולא פחות חשוב- נראה מעולה. יצרנו למעשה פתרון חדש והוספנו אותו לליין הקיים. לשמחתנו דרישות דומות מיצרנים אחרים לא איחרו להגיע."

הביתן באינפוקום 2018 (צילום Wall-Smart)
הביתן באינפוקום 2018 (צילום Wall-Smart)

יכולות Wall-Smart לתת פתרונות מהסוג הזה, הביאה יצרנים לשלוח אליה מסכים, לפעמים עוד לפני שיצאו לשוק, על מנת שיהיה עבורם מתאם התקנה בקיר כבר ביום שהמסך יוצא לשוק. אותם יצרנים אף מציינים את Wall-Smart כפתרון מומלץ להתקנת המסך כך שייטמע בקיר בצורה חלקה.

"בארץ אנחנו עובדים עם דילרים בעיקר בתחום הביתי ועכשיו זו הפעם הראשונה שאנחנו מציגים בתחום המקצועי. זו שנה חמישית שלנו ב-CEDIA והראשונה באינפוקום. למעשה, מאז שהתחלנו אנחנו מציגים ב-CEDIA. באינפוקום, אנחנו נציג את מגוון הפתרונות המתאימים לפרויקטי בניה חדשה ורטרופיט, בהם הקיר כבר קיים. בנינו פודיום במיוחד להדגמה ובו הטמענו מתאם התקנה חדש שיצרנו להתקנת מסך מגע. נציג גם שיתופי פעולה עם Crestron עם מסכי -TSW אשר מותקנים בקיר זכוכית באמצעות הפתרונות שלנו. גם את מסכי המגע של Kramer נציג כשהם מותקנים בצורות שונות וניתן יהיה לראות פתרונות שלנו בביתן Kramer באינפוקום, וגם לראשונה מסכים תוצרת אטלונה מותקנים עם Wall-Smart. נראה פתרון 'נעיל' ל-IPAD שעובד עם RFID (קורא קרבה).  זהו מתאם התקנה נעול, אשר נפתח באמצעות תגים או צ'יפים. מוצר אשר ניתן ליישום במספר רב ומגוון של מקומות."

הפודיום שבו יוצג המארז החדש לתערוכה (צילום Wall-Smart)

למה דווקא אינפוקום ?

גליה: "השוק האמריקאי הוא שוק מוביל בתעשייה שלנו, הן בתחום הביתי והן במקצועי. היצרנים נמצאים באינפוקום, אלו שאיתם אנו עובדים ועבורם מייצרים פתרונות ולשם מגיעים כל היועצים והדילרים המובילים בארה"ב. זו התערוכה המשמעותית ביותר עבורנו לפרו-AV חוץ מה ISE אשר מתקיימת כל שנה באמסטרדם."

מסך Crestron במארז של Wall Smart (צילום Wall-Smart)

אילו שינויים את רואה מנקודת המבט שלך כיצרנית שההתפתחות שלה מובילה אותה להתרחב לשוק המקצועי ?

"בעבר שמענו אמירות כמו שה-IPAD יביס את המסכים האחרים. זה פשוט לא מדויק. לקוחות מחפשים מערכות מוקשחות, מבוססות חלונות, מבוססות חומרה ותוכנה ייעודית. אני כן רואה את הIPAD דומיננטי בבתים, אבל לא במשרדים. אנחנו יחסית חדשים בתעשייה ה-PRO AV, אבל אנחנו רואים את אותה דרישה לחוסר פשרות; הרצון לקבל פתרון מדויק עם מסך איכותי ששומר על הפונקציונאליות (תפעול, פיזור חום, IPSEC) מתחילה לחלחל בתחום המקצועי. כל אחד רוצה משהו שונה וכשהוא מבין שהוא יכול לקבל את זה, אנחנו נכנסים לתמונה. איזור הנוחות של Wall-Smart הוא לייצר נוחות ללקוחות הקצה."

את גליה ומיכאל יוכלו לפגוש המבקרים באינפוקום ב-C1754 ולהתרשם מהיצירתיות ומגוון הפתרונות.

"נשמח מאוד לפגוש יועצים בתעשייה שלנו שיכולים להפיץ את הבשורה ובעיקר לשנות את איך שהקירות שלנו נראים."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG