בקרוב יוכלו בעלי בתים לשלוט באפל TV שלהם בעזרת פקודות קוליות בשלטים של קרסטרון ולהשתמש בסירי על מנת לשלוט במוצרי קרסטרון בבית החכם שלהם

קרסטרון אינפוקום 2018
דומיננטית גם בתערוכת אינפוקום 2018 (צילום- קרסטרון)

 

אחרי שהודיעה על שיתוף פעולה עם יצרנית המסכים והטלווזיות הפופולארית LG, קרסטרון מכריזה על אינטגרציה נוספת, והפעם עם המוצרים והטכנולוגיה של אפל סירי, אפל TV ו-Homekit (ממשק השליטה הפנימי של אפל בבית החכם). האינטגרציה הזו תאפשר מצד אחד להפעיל את אמצעי המדיה כמו אלו של אפל TV דרך מסכי המגע של קרסטרון (כגון TSR-310), אך גם להפעיל את המוצרים החכמים של קרסטרון עצמה, באמצעות כל מכשיר שסירי מוטמעת בו, וכל זאת על בסיס טכנולוגית IP.

הכרזה נוספת (צילום- קרסטרון)

באופן זה יוכלו הלקוחות של קרסטרון לנהל פגישות ולשלוט בחדרי הוועידה שלהם באותה קלות בה הם מנווטים ומתקשרים עם האפליקציות שלהם.

אין ספק כי זהו צעד נוסף במגמה ההולכת וגוברת לטשטש את הגבול בין המגזר העסקי לפרטי. על פי נשיא קרסטרון למגזר המגורים הפרטי, ג'ון קלנסי, החברה עובדת על פתרון טכנולוגי מקיף המיועד הן למומחים הטכנולוגים והן לבעלי הבתים החכמים, והעובדה שרבים מהלקוחות הפרטיים של החברה משתמשים במוצרי אפל תשפר את חווית השימוש שלהם הודות לאינטגרציה הזו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG