קרסטרון (Crestron) עושה זאת שוב עם מספר שיא של פרסים בהם זכתה בתערוכת אינפוקום אשר הסתיימה זה מכבר בלאס-וגאס

תמונות בכתבה- קרסטרון

אלפי המבקרים בדוכן קרסטרון הגדול והחדשני בתערוכת אינפוקום, אשר הסתיימה לאחרונה בלאס-וגאס, נהנו מחשיפה למגוון מוצרים ופתרונות פורצי דרך, ובהם פלטפורמת ה NVX להעברת AV על גבי רשת IP, מערכות ניהול בענן ועוד.

"המגמה של פתרונות UC בחדרי Huddle קטנים ובינוניים מתרחבת. קרסטרון הציגה מספר פתרונות ושיתופי פעולה ייחודיים בתחום עם שותפים אסטרטגים אשר מאפשרים לנו להרחיב את הנוכחות הדומיננטית שלנו במגוון רחב של ורטיקלים." אמר ל AVMaster עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל, והוסיף: "קרסטרון פועלת על פיתוח פתרונות נוספים ובמהלך החודשים הקרובים צפויות הכרזות מעניינות שתכליתן, שיפור איכות התקשורת הפנים והחוץ ארגונית." 

בתערוכה, שהינה מפגש משמעותי לאנשי התעשייה וללקוחות הקצה אשר מעוניינים להתעדכן בהתפתחויות ובמגמות בענף, השתתפו השנה כ-43,000 מבקרים וקרוב ל 1,000 מציגים. במהלך התערוכה זכתה קרסטרון בלא פחות מ-27 פרסי תעשייה, על מגוון מוצרים ופתרונות פורצי דרך, ובהם פלטפורמת ה-NVX להעברת AV על גבי רשת IP, מערכות ניהול בענן ועוד.

שיתוף פעולה מעניין (מיני רבים) של קרסטרון עם Appspace, מאפשר לארגונים לעשות שימוש בנכסים קיימים של הארגון לטובת העברת מסרים חווייתית באמצעות ניצול שטחי המסכים הרבים הפרושים בחדרי הישיבות לטובת שילוט דיגיטלי, כאשר חדרים אלו אינם בשימוש. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG