בסוף השבוע האחרון (ה', 25.10) אירחה חברת Logitech מאות לקחת ושותפים עסקיים בכנס החדשנות השנתי שלה עם בשורה ברורה- המותג הוא נקודת מפגש של כל העולמות והצרכים. עכשיו גם הארגוניים!!

מימין לשמאל: מיכאליס דראקטוס, מנהל אזור GIC בחברת Logitech, פול גלנד, סמנכ"ל שיווק בחברת בנדא, אריאל אמור, מנכ"ל בנדא, איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech ישראל, גיא אבן חן, מנהל חטיבת מחשוב ומולטימדיה בחברת בנדא (צילום: יונתן סיגמן)

המותג שנצרב בתודעתם של דור מנהלי מערכות המידע הנוכחי, כספק מקלדות וציוד היקפי לתחנות המחשוב האישיות, נמצא כבר בכל סגמנט אפשרי ומכוון להסתער על הקטגוריה הארגונית עם פתרונות מתקדמים, פשוטים להפעלה ותג מחיר מנצח. 

"דור המנהלים משתנה, הוא נעשה צעיר יותר וטכנולוגי יותר" אומר איתי שוויפל, מנהל פעילות Logitech בישראל "הדבר בולט במיוחד כאשר אנחנו מדברים על חברות טכנולוגיות וסטארטאפים, שישראל התברכה בהם, כך שטבעי יותר כיום שהציוד שנשתמש בו 'ידבר' בשפה אחידה, ללא הפרדה בין הטכנולוגיה בה אנו משתמשים במשרד, בבית, ברכב או בחדר הישיבות. אני פוגש לא מעט אנשים, ביניהם מנהלים, מנהלי IT, מנמ"רים, שכבר מבינים את זה והדבר מצביע שאנו בהחלט בכיוון טוב", הוסיף. 

 
מימין: רותם שירה זיו, מנהלת שיווק לתחום ה- VC בחברת בנדא, גיא אבן חן, מנהל חטיבת מחשוב ומולטימדיה בחברת בנדא (צילום: יונתן סיגמן)
מימין: פלי הנמר מנהיג קבוצת אנשים ומחשבים ורותם שירה זיו, מנהלת שיווק לתחום ה- VC בחברת בנדא (צילום: דותן שובל)

אם חשבנו ש- Logitech תכוון מקסימום ל SOHO- Small office home office, הרי שהיא מפתיעה עם סדרת פתרונות VC מקצועיים והציגה באירוע את ה- Logitech Rally Plus, מצלמת PTZ לחדרי ישיבות, המציעה פתרון וידאו איכותי, בסטנדרט גבוה במיוחד, לכל סוגי חדרי הישיבות; קטנים בינוניים וגדולים כאחד. המוצר מגיע עם צילום באיכות 4K, זווית צילום רחבה במיוחד (עד 90 מעלות), ומגוון תכונות מתקדמות ביניהן, תמיכה בכל תוכנות ה- VC הקיימות, חיבור USB מהיר, קל ונוח, מכל מחשב או מחשב לוח, ותאימות למגוון פתרונות אודיו קיימים. 

מימין: רנה שולץ, ראש תחום פתרונות לארגונים בחברת Logitech לאזור מרכז ודרום אירופה, גיא אבן חן, מנהל חטיבת מחשוב ומולטימדיה בחברת בנדא (צילום:דותן שובל)

רותם שירה זיו, מנהלת שיווק לתחום ה- Video Collaboration בחברת בנדא, המפיצה הרשמית של לוג'יטק בישראל: "היכולת של לוג'יטק לתת פתרון מקצועי ולהתחרות במותגים כמו פוליקום וסיסקו בחדרים הגדולים והמשמעותיים בארגון, היא בשורה גדולה לשוק. אנחנו מתכוונים להגדיל את הנוכחות הארגונית של פתרונות המותג, תוך אימוץ הטכנולוגיות המתקדמות ביותר עם דגש על נוחות ההפעלה והשימוש. אנחנו כבר לא "רק מקלדות ועכברים" עבור הארגון, אלא יצרן – שותף המציע פתרונות VC מקצועיים המסוגלים להתממשק לכל חומרה או תוכנה, בלי "לשבות" את הלקוח הסופי ולהגביל אותו, וכל זה תוך מענה לכל גודל של חדר, תקציב ופרמטרים נוספים.   

כנס החדשנות השנתי של Logitech (צילום: יונתן סיגמן)

רנה שולץ, מנהל תחום פתרונות ארגוניים בחברת Logitech, לאזור מרכז ודרום אירופה: "אופי העבודה בעידן המודרני הביא עמו עלייה משמעותית בכמות החדרים בהם נעשה שימוש בציוד לשיתוף בין עובדים ולקוחות בארגון. הצטיידות עבור ארגון ממוצע הופכת יקרה יותר ויותר. לוגי'טק מציעה מגוון עצום של פתרונות מקצועיים, אמינים ופשוטים לתפעול, ומאפשרת למשווקים ולאינטגרטורים להציע את התמהיל המדויק ביותר לכל ארגון, מרמת הכניסה ועד לדרישות  High-End במחירים אטרקטיביים."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG