חדרי הישיבות ומרחבי ההיוועדות המודרניים מציעים מגוון רחב של ציוד AV כדי לאפשר את יכולות שיתוף העבודה וועידות הווידאו להם זקוקים כיום צוותי עבודה בארגונים בכל סדרי הגודל. כל זה עוד לפני שמוסיפים בקרה סביבתית לרשימה של ההתקנים עליהם צריך לשלוט, ולא תמיד קל לשלב את כל הציוד הזה יחד, אם בכלל מצליחים.

אטלונה (Atlona) מציעה יכולות חדשות המשתלבות במערכת השליטה והבקרה שלה- Velocity לטובת עבודה עם מקודדים של סיסקו (Cisco) המאפשרים לבקר ה-Touch10 שלה לפשט את השליטה על הפגישות המתנהלות בחדרי הישיבות, וכן לעמוד בשינויים המתרחשים בין פגישות ולעיתים גם תוך כדי פגישה מסוימת אחת. המטרה היא להרחיב את היכולות שמציעה סיסקו עם הפתרונות WebEx ו-TelePresence כדי שיספקו אפשרות אמיתית לשתף פעולה, בלי הפרדה מציודים אחרים בחדר, ובדרך החדשנית ביותר.

מעכשיו אפשר לשלוט באמצעות Velocity במערכות TelePresence מסדרה SX ומסדרה MX, יחד עם מוצרי שיתוף הפעולה מסדרת WebEx DX. לחילופין ניתן לכלול בהן משאבים שהוגדרו בחדרי Velocity, כשכל ארגון יכול לבחור את זרימת תהליכי העבודה המתאימים לו כדי לשלב את הציוד שבחדר עם מערכת הבקרה והשליטה האינטואיטיבית של Velocity ולשלוט בה באמצעות הממשק המוכר היטב של Touch10.

במקביל, וכדי לאפשר גמישות רבה אף יותר, ניתן להוסיף משאבים ממוצרי שיתוף הפעולה של סיסקו אל תוך חדרי ה Velocity ולתכנן מסכי שליטה ובקרה בהתאמה אישית. כמו כן אפשר גם לייבא אל תוך Veloicty סביבות סיסקו מוגדרות, כשההתאמה פשוטה ואינה דורשת מיומנויות תכנות או הכשרה מקיפה.

בסופו של דבר צריך לזכור שמרחב שיתוף פעולה המודרני אינו מוגבל יותר למחשב או מצלמת רשת אחת. שיתוף פעולה אמיתי כולל מספר אנשים המשתפים ביניהם תכנים ושולטים במשאבים כולל קידוד של מערכת לוועידת וידאו. באטלונה מציעים כיום את Velocity ככלי שמאפשר למנף את ההשקעה הקיימת במערכת הבקרה וכדי להרחיב את יכולות השליטה בנקודות הקצה של WebEx ו-TelePresence.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG