כשמאחוריה שנת כספים נוספת עם צמיחה מעל התחזיות ובתזמון מושלם עם שבירת השיאים בתערוכת אינפוקום האחרונה, פגשנו את רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל לראיון מיוחד

חודש יוני 2019 ב-Crestron ישראל הסתיים עם מכירות בהיקף של שנת 2011 ו 2012 יחד של החברה, וזאת כאמור בחודש אחד – יוני 2019. זה לא קרה מכוח האינרציה אלא תוצאה של מערכת משומנת היטב שמעסיקה אלפי מהנדסים מנוסים המפתחים את סל הפתרונות בצורה אורגנית, ללא רכישת פעילויות של חברות אחרות (בינתיים), אבטחת איכות קפדנית בפסי הייצור החדשניים ביותר ובעיקר צוות עתיר זיקה והזדהות עם המותג שמבין דבר או שניים בשיווק, מכירות ובעיקר שירות לקוחות. 

ביקור בקרסטרון משווקים 2019
נציגי Crestron ואורחים מובילים מהתעשייה בביקור במפעלי החברה בארה"ב (צילום Crestron)

האם תוכל לשתף אותנו מהו סוד ההצלחה של Crestron ?

ברוקשטיין: " Crestron היא יצרנית שמעורבת בתעשייה באופן עמוק ומשמעותי ביותר, בעלת יכולת לחזות את הצרכים שתביא עימה ההתפתחות במתודולוגיות העבודה ולראייה חלק מהמגמות שהוצגו באינפוקום 2019 זוהו על ידי Crestron כבר לפני למעלה מעשור."

וזה מספיק ?

"המגמות הללו בהחלט מעידות על כך שזכות הקיום של היצרניות המובילות מצוי בראייה הוליסטית אשר כוללת גם בניה של פתרונות בהתחשב בעולם ה-IT שהוא היום השותף העיקרי שלנו.
וזה אומר לא רק ברמות של 'חיבור' או צרכי בקרה וניתוב אלא גם, ובעיקר, ברובד הפלטפורמות והתווך כדוגמת Video Over IP. זו חלק מהאסטרטגיה הארגונית אשר מאפשרת לנו לסיים שנת כספים צומחת נוספת ופנינו כבר לאתגרי השנה הבאה."

נציגי Crestron ואורחים מובילים מהתעשייה בביקור במפעלי החברה בארה"ב (צילום Crestron)

עולם הוידאו עובר שינויים באופן שוטף, איך Crestron מצליחה להיות 'מעודכנת' ?

"האיכויות והסטנדרטים מוכתבים מעולמות הוידאו הביתיים והקולנועיים, 'הוליווד' קובעת לנו הרבה, ועלינו להיות מסוגלים לספק פתרונות לרזולוציות גבוהות שנתמכות בכוח מחשוב מודרני, או באנלוגיה מקצועית –  הסטנדרט הגבוה של 4K/60Hz 4:4:4 HDR שהוא המוביל והאיכותי הקיים כיום, נתמך על ידינו באופן מלא בכל הפלטפורמות המובילות שלנו, ואנחנו ערוכים כבר כיום לתמיכה ב-8K- הטכנולוגיה בה ייעשה שימוש באולימפיאדת טוקיו 2020 כפי שהוצהר על ידי רשות השידור היפנית ה-NHK וחברת Sony". 

אינפוקום 2019 (צילום - יח"צ)

אילו עוד מנועי צמיחה זוהו על ידכם ?

"לא ניתן להתעלם מההודעה של מיקרוסופט לפיה האופיס 2016 יהיה האחרון שיסופק עם CD. האופיס 365 יחד עם הSkype אשר מפנה את מקומו ל Teams, לא יסופקו כפתרונות On-Prem אלא בענן בלבד, וכזוכה בפרס השותף העולמי של מיקרוסופט לעולמות ה-IoT ב-2018,  Crestron רואה את שיתוף הפעולה הזה כמנוע צמיחה משמעותי. חשוב להדגיש כי פתרונות אלו אינם באים במקום פתרונות ה On-Prem האורגניים שלנו ממשפחת תוכנת ה-Fusion, אולם הם בהחלט פתרונות שמעניינים את Crestron. שירות ה-XiO Cloud שלנו שהוצג לפני כשנה, תופס בעולם ואף בארץ יותר ויותר כשרות ניטור, ניהול ובקרה מבוסס ענן."

איך משתלבת אבטחת המידע בתפיסת הפתרונות של Crestron ?

"תפיסת הפתרון בענן של Crestron משלבת השקעה אדירה באיומי הסייבר המתרבים וכל סטנדרט או תקינה חדשים מוטמעים בפתרונות הענן שלנו ונתמכים בפרוטוקולי אבטחת המידע המעודכנים ביותר. לטובת הובלת תחום אבטחת המידע גייסה החברה מהנדסים מעולים מעולמות ה IT, אשר מאפשרים לנו למכור פתרונות אבטחת מידע מובילים כבר בתוך המחיר וללא עלויות נוספות, ובכך אנחנו מגדילים את הערכים המוספים אותם מקבלים לקוחות הקצה ממערכת היחסים איתנו." 

תוכל לספר על שיתופי פעולה חדשים ?

"בדומה לתחום המקרנים בו הלוגו של Crestron מופיע על המוצרים של מותגי ההקרנה המובילים בעולם, כך גם בתחום הצגים בו פיתחה Crestron שותפויות עם יצרני המסכים המובילים ביניהם NEC, LG ו Polar, לפיהם יצוידו המסכים ב DM-NVX-D80 שהוא למעשה Decoder בפורמט OPS המאפשר להפוך כל מסך למכשיר רשת מלא."

רונן ברוקשטיין ((צילום - מקסים גולובנוב)

אבולוציה ייחודית

ברוקשטיין מתגאה מאוד בהתפתחות החברה עימה הוא מזוהה עשרות שנים ומהזכות להביא ללקוחות מובילים בישראל את המוצרים החדשניים ביותר בתחום. שאלנו אותו אודות הקשר בין ה R&D לשטח: 

"כמות הפרסים שזכתה Crestron בתערוכת אינפוקום האחרונה (סה"כ 28 פרסים שונים) גבוהה מסך הפרסים של כל מתחרותיה יחד. הפורטפוליו הרחב של המוצרים הוגדר בתפיסת One Ecosystem; אודיו, וידאו, ענן מנוטר, קונטרול, חשמל חכם, בקרת אנרגיה, UC וממשק לכל פלטפורמה, וכל זה פרי פיתוח קפדני לפי הסטנדרטים המחמירים ביותר ללא רכישות של חברות או פסי ייצור, דבר שאינו דומה לאף חברה אחרת בעולם. מדובר בתוצאה ישירה של קשר הדוק בין השטח למחלקת הפיתוח."

אינפוקום 2019 (צילום - יח"צ)

האם תוכל לשתף ה'היילייטס' מהתערוכה האחרונה

"המשמעות של יישום מתודולוגיית ה Unified Platform של Crestron, היא למעשה הוספת כ 300 מוצרים חדשים בשנה. בתערוכת אינפוקום האחרונה הצגנו מגוון עצום של מוצרים חדשים ופיצ'רים שהתווספו למוצרים קיימים, ביניהם ה– NME100 שהוא למעשה מנוע שילוט דיגיטלי מבית Crestron כך שבעצם אנחנו נכנסים כשחקנים מובילים גם בעולם המתפתח ביותר הזה ועל בסיס שיתופי פעולה עם יצרניות התוכנה והתוכן המובילות כמו למשל חברת Appspace. 

הרחבנו את מגוון הפתרונות בתחום ה scheduling לרבות סדרה זולה יותר אשר תתאים ללקוחות שזקוקים למימוש. חשוב לציין שמשפחת המוצרים הזו עובדת POE ו'מדברת' עם מוצרים משלימים כגון תאורה, שלטי הכוונה וחלק מהחידושים הם שהיא מותקנת גם על זכוכיות ובמיקומים ייחודיים בסוגי החללים השונים.

אחד מקווי המוצרים המתפתח ב Crestron שהוצגו בתערוכה הוא ה DM-LITE– יחידות של מרחיקים וממתגים לפתרונות של מערכות עצמאיות קטנות ובתקציב מצומצם ונמוך, עם למעלה מ-20 דגמי מוצרים בקו זה."

Crestron משווקת את הדור השלישי של מערכת ה DM-NVX המטפלת בעולם ה Video Over IP וברוקשטיין מציע להישאר מעודכנים כי ישנם פיתוחים מפתיעים שנמצאים כבר בבדיקות טרום השקה, כנ"ל בתחום ה UC בו יצאה Crestron עם פתרונות לגוגל וכשותפים של Zoom. ובכלל, כל מה שהוצג באינפוקום שהסתיימה זה עתה, זמין עבור לקוחות החברה בישראל כבר היום. 

ביקור בקרסטרון משווקים 2019
עוד תמונה מהביקור בארצות הברית (צילום - Crestron)

הקוראים רוצים מספרים. מה תוכל לגלות לנו ?

"החברה העולמית מסיימת שנת כספים עם צמיחה ממוצעת של כ 16%, כאשר בארץ שיעור הצמיחה עומד על 25%. הדבר נובע מהתפתחות בשלושה כיוונים: הראשון הוא הגידול בשוק עצמו – הביקוש עולה לפתרונות חדשניים, קלים לתפעול ותחזוקה ובטוחים לשימוש. השני הוא ההגדלה הבלתי פוסקת של סל הפתרונות של Crestron אשר מסייע לצוותי הקצה בהתאמת פתרון לכל צורך, והשלישי הוא צרכים ומימושים מתפתחים אשר מייצרים ורטיקלים ופלחי שוק חדשים באופן שוטף והגדלת נתח השוק שלנו על חשבון המתחרים."

לסיכום, האם תוכל לספר לנו משהו שלא רבים יודעים ?

"בהחלט. מוצרי Crestron משמשים כתשתית וככלי תפעול במקומות מגוונים ביותר כמו למשל מרבית בתי הכלא בארץ, רשות שדות התעופה, מתחמי גיימינג בהם נושא ה Latency קריטי וכמובן חדרי בקרה רבים. יתכן ונוצרה לנו תדמית של חברה יוקרתית ומכאן גם יקרה, אולם אנחנו משקיעים רבות בהבנת צרכי שוק ה Low-mid לאחר שזיהינו אותו כמנוע צמיחה ועושים התאמות על מנת לקחת בו נתח משמעותי בשנים הקרובות. כתמיד נמשיך לצפות קדימה ובמקביל להיענות לצרכים העכשוויים של השוק, מה שיאפשר לנו להוביל גם בעתיד." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG