להפוך נתוני צפייה אינטראקטיביים לכלי עסקי עם Intuiface Analytics (תמונה: Intuiface)

 

אינטואייפייס (Intuiface), חברה המתמחה בפתרונות ניהול תכנים דיגיטליים ללא כתיבת קוד, השיקה פתרון חדש בשם Intuiface Analytics המאפשר להשתמש בתכנים אינטראקטיביים המוצגים בשלטים דיגיטליים וקיוסקים לכדי משאבי מדדי ביצוע. לפי החברה, ההשקה הזו משלימה ערכת כלים כוללת ומתקדמת עבור חברות שמחפשות אחר תבונה עסקית ותפעולית.

התוכנה החדשה יודעת, כך מספרים באינטואייפייס, לנצל את היכולת המוטמעת של שילוט אינטראקטיבי להבין מהן ההעדפות של הלקוחות הפוטנציאליים, כי אנשים יוצרים אינטראקציות עם מה שמעניין אותם. המערכת מאפשרת להפוך כל שלט שכזה לנקודת קצה המעבירה נתונים גם על הסביבה כגון שעה ביום, מזג אוויר, מיקום גיאוגרפי וגם אפשרות לזיהוי המשתמש מבחינת מין וגיל. בסופו של דבר ניתן להשתמש באנליטיקה שמספקים הנתונים כדי להגדיר מה להציג בכל נקודת קצה בהתאם לעניין המרבי.

בבלוג של החברה היא מסבירה שתהליך איסוף המידע של Intuiface Analytics מבוצע בזמן אמת כשהוא מקשר את הנתונים אל הפעולות שמבצע המשתמש באותו רגע. מעצבי התוכן, יחד עם הצוות העסקי, יכולים ללמוד כך באופן מיידי איזה תכנים ליצור, ואחרי איזה אירועים מומלץ להם לעקוב. את החומרים המופקים מכך ניתן להציג בכל פלטפורמה נתמכת: מ-Windows, דרך טלפונים ו-Chrome OS ועד פלטופורמות הצגת התכנים SMART של סמסונג (Samsung) ושלטים מבוססי webOS של LG.

בהיבט האנליטי של המערכת ניתן להשתמש בתרשימים ובטבלאות גרפיים שקלים לבנייה ולמעקב ויזואלי המשולבים במערכת או לבחור להשתמש בלוח מחוונים של פתרונות צד שלישי, עם חיבורים שמוכנים לשימוש מיידי ללא צורך בתיאום מיוחד.

"עסקים משגשגים בזכות תובנות על המשתמשים המיועדים שלהם. אנו הבנו שלחוויות האינראקטיביות המבוססות על מוצרי החברה יש פוטנציאל לייצר הררי מידע שימושי. הפשטת תהליך איסוף המידע וקביעת סף נוח יותר לשימוש בטכניקות ויזואליזציית נתונים ברמה ארגונית, אינטואייפייס הופכת את האנליטיקה לנגישה לכל עסק ולא משנה מה מכילה ערכת היכולות שלו. השגת היכולת הזו על ידי שימוש בתכנים אינטראקטיביים מובילים היא הדובדבן בקצה הקצפת", אמר וינסטנט אנקאונטה, מנהל התפעול הראשי באינטואייפייס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG