חברת Navori תציג במהלך כנס ISE 2019 את פלטפורמת ה Insane Performance Rendering או ה IPR- פלטפורמת תוכנה חדשה המסוגלת להאיץ את ביצועי העיבוד הגרפי עבור שילוט דיגיטלי

תמונה - נאבורי

פלטפורמת ה IPR מסוגלת לבצע הזרמה של ווידאו באיכות 8K או ווידאו המחולק לארבעה מסכים ברזולוציה של 4K, מנגן מדיה על גבי תחנת עבודה בודדת ובכך להביא לחיסכון גדול מאוד בעלויות לעומת פתרונות אחרים המבוססים על הזרמה משרת גדול ועוצמתי. למי שלא זקוק לכאלו רזולוציות גבוהות קיימת אפשרות הזרמה אל 16 מסכים ברזולוציית HD סטנדרטית במקביל, כאשר הרישיון מכסה את כל האפשרויות הנ"ל. 

בזכות האופטימיזציה של המערכת, היא מסוגלת לבצע כל זאת תוך שימוש ב-20% מכוח המעבד בלבד לכל היותר והיא תומכת בכל תוכן התואם ל-HTML 5, כך שאין מגבלה על הזרמה של תוכן וידאו מאתרי אינטרנט או תכנים מבוססי WEB.

מנכ"ל החברה, ג'רום מורי, מבטיח כי המערכת קלה לתפעול ויכולה לעניין בין היתר עסקים קמעונאיים ומסעדות או מוקדי בידור ובילוי אשר מעוניינים להציג מספר תפריטים או  שלטי מכירות. עם זאת, המערכת מתאימה כמובן גם לשימוש תאגידי, שירותי אירוח וכו'.

המערכת תפעל באופן משולב עם פתרון אחר מבית "נאבורי" בשם QL2. QL2 היא מערכת תזמון המאפשרת להציג תכנים על פי דרישה בהתאם לכללים שונים שנקבעו ימים ואפילו שבועות מראש. לדוגמה, ניתן להורות למערכת להציג מוצר מסוים ברגע שהוא מגיע למלאי ולכבות את התצוגה שלו ברגע שהמלאי מתחיל לאזול ומגיע לסף תחתון שנקבע מראש. שימוש אחר עשוי להיות הפנייה של לקוחות לתור הפנוי הקצר ביותר.

אודות 'נאבורי'

חברת Navori הינה חברה שוויצרית בעלת ניסיון של 20 שנים בשוק פיתוח התוכנה לשילוט דיגיטלי והיא מבין החלוצות בתחום ביבשת אירופה. בין לקוחותיה נמנים המותגים יגואר ולקסוס, אוניברסיטאות בארה"ב (סאן דייגו, קאנטקי ונורת' קרוליינה), רשת מלונות שרתון, סיטיבנק ועוד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG