לסינון רעשי רקע מיותרים, וגם בגרסת Microsoft Teams (תמונה: Logitech)

 

לוג'יטק (Logitech) הכריזה על Zone Wired, אוזניות חוטיות חדשות המיועדות לשימוש במרחב העבודה האישי. אוזניות אלו יצטרפו לאוזניות האלחוטיות Zone Wireless שמציעה החברה לתחום כדי להרחיב את סל הפתרונות, ובהתאם הן תהיינה זמינות בגרסת תקשורת אחודה וכן בגרסה המותאמת ל-Teams של מיקרוסופט (Microsoft).

האוזניות מגיעות עם כבל שבקצהו חיבור USB Type-A או Type-C והן מצוידות בדרייברים איכותיים לטובת אותם רגעים במשרד בהם רוצים להתרכז באמצעות שמיעת מוזיקה. הן מכילות בקר מוכלל שמאפשר השתקה, השמעה או השהיה של השירים ו/או השיחות. הן גם תואמות לאפליקציות Logi Tone שמציעה לוג'יטק עבור טלפונים ומחשבים כאחד.

גרסת ה-Teams של Zone Wired מצוידת מיקרופון באיכות פרימיום מאושר מיקרוסופט לעבודה במשרד פתוח שמסיר למעשה מהשיחה את רעשי הרקע. מעבר לכך הן מגיעות עם כפתור בקרה ייחודי שמאפשר להפעיל שיחות או להשתתף בשיחת Teams בלחיצת כפתור אחת. בנוסף לחיצה ארוכה על הכפתור מאפשרת להשתמש בשירותיה של העוזרת הווירטואלית Cortana.

"התמודדנו עם חדרי ישיבות קטנים, בינוניים וגדולים עם פתרונות באיכות גבוהה. כעת אנו מקימים קטגוריה של מוצרים המיועדים לסביבת העבודה האישית שיספקו חווית שיתוף פעולה אישית מלאה, בין אם מדובר באודיו או במצלמות רשת. שיתוף הפעולה באמצעות וידאו ממשיך לצמוח, והמטרה שלנו היא לספק פתרונות פשוטים לשימוש, כך שתוכלו לבצע את המיטב שלכם, לא משנה היכן תקיימו את הפגישות והשיחות שלכם", אמר פיליפ דפלנס, מנכ"ל תחום שיתוף פעולה אישי בחברה.

האוזניות החדשות של לוג'יטק, Zone Wired, תהיינה זמינות באביב הקרוב

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG