תמיכה בעד 128 הקתנים אלחוטיים – XAP-1610 של לוקסול (תמונה: Luxul)

 

לוקסול (Luxaul) הכריזה על Apex XAP-1610, התוספת החדשה שלה לקו מוצרי נקודות הגישה האלחוטיות שלה. מדובר בתוספת המאפשרת כעת לאינטגרטורים בשוק ה-AV לספק יכולת אלחוטית בתקן 802.11ac (דור שני) באמצעות ארבעה ערוצי תקשורת ובנפח העברת נתונים מרבי מרשים של 3,167 מגה-ביט/לשנייה שמספיק לתמיכה בעד 128 התקנים אלחוטיים בו זמנית.

מעבר לקצב העברת הנתונים המהיר, XAP-1610 מיועד לשפר את ביצועי השיחה וההעברה של הנתונים ולספק תפוקה איכותית יותר גם בעת שאיכות האות, בטווח האפקטיבי שלו, סובלת מבעיה כזו או אחרת. בנוסף החברה מבטיחה שהוא יספק חיבור יציב יותר עם העברת נתונים בקצב שימושי.

Apex XAP-1610 הוא התקן נקודת הגישה השלישית במשפחה, והוא מציע עוד קפיצת מדרגה. השניים הקודמים הם XAP-1510 שמציע שלושה ערוצי עבודה בקצב מרבי של 1,200 גיגה-ביט/לשנייה, ו-XAP-810 עם שני ערוצי עבודה וקצב מרבי של 1,200 גיגה-ביט/לשנייה. כל השלושה יכולים לעבוד באופן עצמאי או להשתלב יחד בפריסה מרובת נקודות גישה כדי לאפשר ליותר מידע לעבור בין יותר מכשירים.

"אנחנו נרגשים להכריז על XAP-1610 המספק את חוויית ה-WiFi המוחלטת לרוחב כל המתקן. עם זאת, כשזה מגיע לכדי נקודות גישה אלחוטיות, גודל אחד אינו מתאים בהכרח לכולם, וזו הסיבה שאנו מציעים מגוון שלם של פתרונות עם תמיכה בעד יותר ממאה התקנים בו זמנית בבניין משרדים", אמר מייק גרוב, סגן נשיא לשיווק בלוקסול.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG