חברת האופנה הבריטית Superdry עברה בשנה שעברה את רף מיליארד הדולר בהכנסות, אבל כמו כל חברה, היא חייבת להמשיך לצמוח. לצורך כך, חיפשה החברה דרך למשוך יותר לקוחות לסניפים שלה בנורווגיה ולהציג להם באופן ידידותי את ההיצע שלה

Prodok, מפיצת הפתרונות העסקיים של סמסונג ו-HP במדינה, הציעה לרשת להתקין מסכים של סמסונג בחלונות הראווה ובתוך החנויות. כך אפשר יהיה להתבלט בין החנויות האחרות ולהציג את הקולקציה באופן שובה-עין.

החנות הראשונה שבה בוצעה התקנה כזו היא חנות הדגל החדשה של Superdry שנפתחה בנורווגיה בקיץ שעבר, ברחוב שבו עוברים בעונת החגים 10,000 איש בשעה. כדי למשוך אותם לתוך החנות, הוצב בחלון הראווה מסך LED עצום המורכב מפאנלים מסדרת IF, המספקת איכות ובהירות גבוהות במיוחד (מעל 1,000 ניט) יחד עם ניגודיות וכיוונון צבעים מתקדמים. בתוך החנות, מאחורי הקופה, הותקן קיר וידאו המורכב מ-4 מסכים מסדרת UDE-B, כל אחד מהם ברזולוציית FullHD וכולם יחד ברזולוציית 4K, עם רווחים מינימלים של 3.5 מילימטר בין המסכים. קירות וידאו דומים הותקנו בשתי חנויות נוספות של הרשת בנורווגיה, ולדבריה בעקבות התוספת נרשמה עלייה בכמות הקונים בחנויות.

samsung סמסונג שילוט דיגיטלי
תמונה - סמסונג

הנס כריסטיאן אקסל מלבי, מנכ"ל Superdry נורווגיה, אמר כי "בעזרת המסך הגדול, אנחנו יכולים תמיד לקבל את התמונות החדשות והטובות ביותר מבריטניה (כלומר מהרשת העולמית), והלקוחות שייכנסו יראו תמיד למה הם יכולים לצפות, מה הטרנדים האחרונים ומה יש לנו להציע".

מרים כריסטינה טופ סטיינס, מנהלת בכירה ב-Superdry נורווגיה, אמרה שבחורף המסך שבחלון הראווה "מאיר את כל הרחוב".

samsung סמסונג שילוט דיגיטלי
תמונה - סמסונג

סטיאן טרוסבי, מנהל הפיתוח העסקי של סמסונג במדינה, ציין כי המסכים שבחרה Superdry קלים לתחזוקה, שכן ניתן לטפל בתקלות בהן בגישה מלפנים, ללא צורך לנתק את המסך מהקיר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG