לשדר תוכן ב-4K בשמונה ערוצים – Rondo 448 (תמונה: Atlona)

 

אטלונה (Atlona) הודיעה על השקת Rondo 448, אח חדש במשפחת התקני הפצת התוכן שלה באיכות 4K. לפי החברה מדובר בהתקן המתייחס לצורך לנהל באופן מאוזן את הכניסה למערכת של תכני 4K ולהפצתם, כשההתקן החדש תומך בהפצת תכנים אלו לעד 8 נקודות קצה, בעיקר בסביבה מסחרית/עסקית, כולל הגברה לפי הצורך.

בבסיס Rondo 448 מיועד להפצת התכנים מנקודה מרכזית אחת, ולא משנה אם מדובר בסרטונים או בתצוגות גרפיות באיכות גבוהה או במצגות עבור חדרי ישיבות, כיתות לימוד וגם עבור קירות וידאו. ההתקן תומך גם בתצוגות תלת-ממד, והוא מציע תאימות לתקן HDMI 2.0b ותאימות ל-HDCP 2.2 להעברת תכנים מוגנים.

כאמור מדובר בהתקן נוסף המצטרף ל-Rondo 442 עם הפצה ל-2 נקודות קצה ול-Rondo 444 עם הפצה ל-4 נקודות קצה, וככזה הוא תומך בתכונות ניהול כדי להבטיח תאימות בין המקור לקצה, וכן מציע תצוגה המקלה על המעקב אחר איכות ותקינות האותות. לפי החברה אינטגרטורים יכולים לשלב עד 8 התקנים כאלה ללא פגיעה בביצועים.

"ההצלחה של שני פתרונות ה-Rondo הראשונים שלנו הוכיחה שהיא מבטיחה יעילות רבה יותר עבור אינטרגטורים המחפשים פתרונות מיתוג והפצה קלים להתקנה. Rondo 448 יספק פתרון עם אותה אמינות גבוהה וערך לטווח ארוך עבור מנהלי תכנים עם צפיפות גבוהה יותר של נקודות קצה", אמר ג'ושוע קסטרו, מנהל המוצר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG