בצל חוסר היכולת לקיים כנסים פיזיים נענו ב-Crestron לאתגר והרימו כנס וירטואלי, ראשון מסוגו שבצירוף מקרים התקיים מיד לאחר פרסום הידיעה על דחיית ה ISE2021 בברצלונה. ראיון מיוחד עם אוהד פלצמן, מנהל מכירות ותיקי לקוחות ב Crestron ישראל, על הפתרונות שהוצגו וכמובן חוויית ההשתתפות כעובד החברה וכמבקר באירוע. 

תמונות בכתבה - Crestron

כנס וירטואלי הוא אתגר בפני עצמו, עוד לפני קיומו שוחחנו עם שרון שמר, ממשרד Crestron ישראל שאחראית היתה על החלק הישראלי של ארגון הכנס. שמר שיתפה את האתגרים אשר עמדו בפני הצוות המנהל של Crestron לקראת האירוע שכללו את מתן התחושה הפיזית של בחינת המוצרים, המפגש עם המבקרים באירוע ועוד. נראה שב-Crestron העולמית אכן הבינו לעומק את האתגרים השונים ושמו דגש על כלל המרכיבים על מנת לספק כנס מרתק. אוהד פלצמן, שהצטרף לאחרונה לשורות Crestron ישראל מספר: "היה ממשק מצוין, התמצאות נוחה ואפשרות בחירת הרצאות פשוטה וקלה. כמנהל מכירות יכולתי גם לקיים שיחות ולתאם פגישות".

פלצמן מוסיף: "הממשק עבד בצורה שאפשרה לי לראות את הלו"ז מראש, לדפדף ולבחור באילו הרצאות וקורסים ארצה להשתתף, גם בהיבט הלו"ז וגם בממד המקצועי, מה שנתן ערך רב למיקוד המבקרים באירוע". 

הכנס שם דגש על מספר טכנולוגיות מרכזיות כשבכל אחת מהן ניתנה הצצה על מה עתיד להגיע, בדגש כמובן על ההתאמות החשובות, היצירתיות והחדשנות שעושה החברה ל'נורמלי החדש' – עולם העבודה ההיברידי בצל מגיפת הקורונה. 

 

ארבע טכנולוגיות – ארבע בשורות חשובות:

פלצמן: "בכל אחד מהתחומים שבהם פועלת Crestron הועברו קורסים בעלי ערך רב למשתתפים. גם מי שלא מגיע מהתחום או חדש בו, יכול היה ללמוד ולהפיק מהשתתפות בקורסים הללו תועלת רבה, ואפילו עבורי זה היה מועיל מאוד. העמקתי את הידע שלי בתחומים רבים ולא פחות חחשוב – נחשפתי לעוצמה ולכוח של החברה." 

Digital Media

בתחום זה ל-Crestron מוצרים ופתרונות איכותיים ומוכרים בשוק מזה זמן רב. ההתאמות הנדרשות ל'עולם החדש' אותן ניתחה Crestron שדרגו את קו המוצרים החדש עם דגש רב על –ה DM-LITE. 
בחברה מעידים שבמהלך השנה יושקו עוד עשרות דגמים נוספים ממשפחת ה Digital Media . 

מה הוצג ? פתרונות מותאמים לחדרים קטנים ברמות מורכבות שונות לרבות חדרים פשוטים ביותר, עם דגש על תג מחיר אטרקטיבי במיוחד בלי להתפשר על איכות. 

®DM NVX

גם כאן אנחנו כבר מכירים לא מעט מהיכולות שמגיעות מ-Crestron. החברה השקיעה רבות בשנים האחרונות בפיתוח תחום ה-AVoIP, וכיום הוצגו מספר שדרוגים וחידושים משמעותיים לקו מוצרי ה-DM-NVX. 
מה הוצג ? Crestron ממשיכה לשים דגש על העברת תוכן בצורה מרוכזת, ידידותית למשתמש ולצוותי ה-IT. הוצגו מספר חידושים ושדרוגים משמעותיים ביותר: 

i.שלושה חיבורי רשת נחושת ואחד נוסף אופטי, נפרדים המאפשרים ניתוב נפרד לוידאו, לאודיו ול-USB.

ii.תמיכה ברוחבי פס גדולים בטכנולוגיית USB, מה שמאפשר העברת וידאו ממצלמת USB2.0 על גבי אותה התשתית.

iii.השוק הבטחוני, או ארגונים אשר חייבים להקפיד על סטנדרטים גבוהים במיוחד של אבטחת מידע, קיבלו התייחסות מיוחדת עם הוספת חיבור USB שלישי, שיאפשר חיבורים פיזיים נוספים וימנע את הצורך בחיבורים אלחוטיים.

iv.הזנה ב-PoE+.

ניכר כי Crestron ממשיכה לעסוק בהעלאת הסטנדרט במוצרים החדשים תוך שיפור והתאמת הקיימים. 

 
רנדי קליין, מנכ"ל Crestron (תמונה - Crestron)

Flex Unified Communications

Crestron נכנסת לעולם ה UC בסערה ומתמקמת בשורה המובילה של היצרניות בתחום. האירוע אפשר ליצרנית להציג יכולות חשובות וחדשנות וכמובן להצהיר על כוונותיה לעתיד בתחום חשוב ומתפתח זה.

מה הוצג ? קו שלם של מוצרים – Crestron Flex. משפחת מוצרים ששודרגה והפכה להיות כולה תחת החברה. שלל הפתרונות שהוצגו מותאמים לקהל רחב ולצרכים משתנים עם דגש על מענה לכל מקום או שלב שבו עולה צורך ל-UC, החל מחדרים פרטיים, דרך חדרי ישיבות קטנים וגדולים ועד לפתרונות ניידים או מותאמים אישית אף לשימוש ביתי. 

 
אוהד פלצמן (צילום - פרטי)

Crestron Home

החברה הציגה בכנס את האסטרטגיה הדי מהפכנית שלה לשוק הביתי. 
מה הוצג ? מענה לבתים מורכבים ביותר (בהיבט הטכנולוגי), הכולל פתרונות שליטה ובקרה מגוונים במינימום תכנות ועם ממשק משתמש חדשני ופורץ דרך. הממשק מגיע מוכן מראש ומותאם לכלל המכשירים. לא עוד תכנונים ותכנותים ארוכים ומסורבלים, אלא רק קינפוג המערכת על פלטפורמה נוחה וידידותית. Crestron השקיעה רבות בחווית המשתמש ובמתן מענה רחב למשתמש- סינכרון בין האפשרויות השונות – המכשיר האישי, מסכי המגע או השלטים של המותג. 

מבט לעתיד

באירוע הוצג פתרון השליטה לחדרי ישיבות מהמכשיר הנייד, פתרון אשר יושק בחודשים הקרובים וכמו כן הוצגו שדרוגים עתידיים לפתרון ה-Air Media של Crestron.

לסיכום

ב-Crestron ממשיכים לפתח ולהוביל את השוק עם התבוננות עמוקה על הצרכים החדשים וההתאמות הנדרשות. אוהד פלצמן מסכם: "ניתן היה לראות את העוצמה של Crestron בעולם. איך היא מנהלת כל אזור, איך היא מעבירה ידע, מפתחת פתרונות ומהדקת את הקשרים באופן הייחודי לה עם אנשי הקשר השונים מרחבי העולם. אני משוכנע שאשתמש בתכנים על מנת להעביר ידע חשוב ורלוונטי ללקוחות שלי. התכנים עדיין זמינים בפלטפורמת ה-NEXT למי שנרשם מראש, ואנחנו נמתין להכרזות המסקרנות של Crestron הצפויות בעתיד הקרוב." 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG