בכנס החדשנות Tech World 2021 חושפת השבוע לנובו ניידי פרמיום חדשים המספקים את המהירות, התגובתיות ואת עוצמת המחשוב הנדרשים למציאות ההיברידית החדשה. בין השאר מציגה לנובו את Yoga Slim 7 Carbon, המחשב הנייד עם מסך ה-OLED בגודל 14 אינץ' הקל ביותר בעולם – שהוא גם בין הניידים הראשונים שמביאים את מערכת ההפעלה Windows 11.

תמונות - לנובו

Lenovo Yoga Slim-7-Carbon AMD (תמונה - לנובו)

בעזרת השילוב של איכות יצור גבוהה וניידות, מחשבי ה-Yoga מציעים חדשנות תכליתית ואפשרויות בחירה רבות יותר לצרכנים. Yoga Slim 7 Carbon הוא נייד קל ועמיד, עם תצוגת OLED מצוינת, עם מעבדי Ryzen 7 5800U של AMD עם עד 8 ליבות, ועם שבב גרפי מובנה מבוסס Radeon, והוא גם זמין עם אפשרות לשילוב הכרטיס הגרפי GeForce MX450 של NVIDIA ליצירת תוכן באוקטן גבוה. 

עמוס בזיכרון RAM בנפח של עד 16 גיגה-בייט מסוג LPDDR4x, ה-Yoga Slim 7 Carbon מציע 1 טרה-בייט אחסון מובנה מבוסס PCIe M.2 SSD, סוללה חזקה עם נפח עבודה של 61 וואט/שעה ומטען כפול שמסייע לטעינה מהירה בטכנולוגיית Rapid Charge Express – 15 דקות טעינה בלבד יספיקו לעד 3 שעות עבודה. בנוסף לחיי סוללה של עד 14.5 שעות, יוכל המשתמש למקסם את ביצועי המחשב ולקבוע את הגדרות המאוור והביצועים התרמיים באמצעות בקרת Q-Control של לנובו. עם תשעה מבחני עמידות ברמה צבאית (MIL-STD 810H), ה-Yoga Slim 7 Carbon הוא אמין וקשוח מספיק כדי לעמוד גם בתנאים סביבתיים קשים במיוחד.

Yoga Slim 7 Carbon הזמין בגווני אפור ענן, מיוצר מסיבי פחמן נייד וסגסוגת מגנזיום לניידות גבוהה. הוא דקיק במיוחד, ועוביו בנקודה הדקה ביותר הוא 14.9 מ"מ, ומשקלו 1.1 ק"ג בלבד – מה שמציב אותו בקטגוריה משלו מבין הניידים הקלים בתעשייה. שילוב מערכת הרמקולים של Dolby Atmos מסייע לחוויית צליל עוטפת, בעוד החורים הקדוחים של שניים מתוך ארבעת הרמקולים המופנים קדימה מסייעים גם כאזורי כניסת אוויר למאוורר הטורבו המשולב.

עם פאנל OLED של Samsung Display, שעטוף במסגרת דקיקה, מציע ה- Yoga Slim 7 Carbonמסך 14 אינץ' ברזולוציית +QHD, תצוגה שמתוכננת להציג איכות תמונה חיה במיוחד עם Dolby Vision ואישור של VESA DisplayHDR TrueBlack 500 לשעתוק וידאו באיכות משופרת ביחס היבט של 16:10, עם כיול Delta E < 2 לביצועים מדויקים, ועם 100% תמיכה במרחב הצבעים DCI-P3. המשמעות היא תצוגת צבעים וניגודיות ברורה יותר, מזוויות צפייה רחבות יותר, עם פחות זמן שהייה בזכות קצב ריענון של 90 הרץ ובהירות נומינלית של 400 ניט, ועד בהירות שיא בשיעור של 600 ניט. המסך אף מוסמך בנוסף לפי תקן TÜV Eye Comfort לשמירה על בריאות העיניים עם אור כחול נמוך. תצוגת הזכוכית היא ברירת המחדל, אבל ניתן לבחור גם במסך מגע מחוזק עם הגנה של Gorilla Glass של קורנינג לעמידות מוגברת.

בפנים המחשב ימצאו המשתמשים את Windows 11 שמתוכננת להעצים את הפרודוקטיביות שלהם, לספק השראה ליצירתיות שלהם ולהישאר מקושרים לכל מה שחשוב להם. תוכלו לפתוח את המחשב ללא ידיים עם Windows Hello ולהנות מתועלות החוסכות בזמן שמציע Lenovo Smart Assist, כגון פתיחת מכסה להפעלת המחשב במהירות, נעילת מסך אוטומטית כשאתם עוזבים את המחשב, והתעוררותו באופן אוטומטי כשאתם חוזרים, הודות למצלמת אינפרה-אדום וחיישן מדידת מרחק. בנוסף תוכלו לקבל התראות פרטיות בעת שמישהו יציץ מעבר לכתף, וכל זאת הודות לתוכנת החישה Glance של Mirametrix המעניקה לכם שקט נפשי.

וכדי להגן על עצמכם מציע ה- Slim 7 Carbon את Smart Privacy, כלי-תוכנה-כשירות חדש הזמין בניידים נבחרים של לנובו כדי לעזור לכם להיות הבעלים של המידע האישי שלכם ברשת, ולשלוט בו, והכל ממקום אחד שעוזר לשמור ולהגן עליכם בזמן שאתם גולשים, מדפדפים ומבצעים רכישות מקוונות.

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG