קבוצת הדאטה סנטר של לנובו (DCG) מכריזה על פיתרונות מחשוב עתיר ביצועים (HPC) פורצי דרך שיעזור ללקוחות בכל הגדלים לבנות פתרונות חכמים עם אנליטיקה מעמיקה ובינה מלאכותית על ידי האצת ומיטוב הנתונים שלהם, קבלת תובנות מהירה ויעילה יותר ושיפור קבלת החלטות המבוססות על בינה מלאכותית.

Lenovo ThinkSystem SR670 V2

הפתרונות החדשים הם –  Lenovo ThinkSystem SD650-N V2 ו-ThinkSystem SR670 V2 המשתמשים בטכנולוגיית הקירור הנוזלי Neptune ובכרטיסים הגרפיים מובילי השוק של NVIDIA.

חדשנות בינה מלאכותית פורצת דרך

בכדי להניע עומסי מחשוב אינטנסיביים לנובו מציגה את Lenovo ThinkSystem SR670 V2, מערכת מודולרית עשירה במעבדים גרפיים שתומכת בעד שמונה כרטיסי NVIDIA A100 או NVIDIA T4 עם ליבות Tensor, במארז U3 יחיד, שמספקת עד 160 TFlops של ביצועי מחשוב. מערכת זו כוללת מודל הממנף את ממירי החום מנוזל לאוויר Lenovo Neptune (אין צורך בהוספת צנרת או תשתית מיוחדת) כדי לקרר ביעילות ארבעה מעבדי HGX NVIDIA A100 צמודי לוח, כך שהלקוחות נהנים מביצועי בינה מלאכותית פורצי דרך במקביל להפחתת צריכת הכוח ועם פחות רעש בהשוואה למערכות קירור מבוססות אוויר.

שרתי לנובו החדשים יכולים בנוסף לנצל את קטלוג התוכנה הנרחב הזמין באמצעות NVIDIA NGC הכולל containerized frameworks, applications, pre-trained models, scripts and Helm charts, שכולם ניתנים להורדה בחינם. פלטפורמת הדאטה סנטר של NVIDIA מאיצה כיום יותר מ-700 יישומי מחשוב עתיר ביצועים.

האצת נתונים חסרת תקדים

השרת Lenovo ThinkSystem SD650-N V2 הוא השרת הראשון עם קירור נוזלי ישיר (Direct to Node) עבור מעבדים גרפיים NVIDIA A100 עם ליבות מבוססות Tensor. הוא כולל ארבעה מעבדי HGX NVIDIA A100 במערכת 1U, והוא מספק עד 2.8 PetaFLOPS  של ביצועי מחשוב במארז אחד. מערכת הקירור הנוזלי Lenovo Neptune מפחיתה את צריכת האנרגיה עד 40% תוך שהיא שומרת על כוח מחשוב ודחיסות חסרי תקדים.

"ההתמקדות האינטנסיבית שלנו בחדשנות בתחום המחשוב עתיר הביצועים נובעת מהמחויבות שלנו ללקוחות הפועלים להצלת חיי אדם ועוזרים לפתור חלק מהאתגרים הגדולים ביותר של האנושות", אמר סקוט טיז, מנכ"ל, מחשוב עתיר בצועים (HPC) ובינה מלאכותית בקבוצת הדאטה סנטר של לנובו. "כתוצאה מכך, לנובו הוכרה כספקית מחשבי העל מספר אחת ברשימת TOP500, וזה משקף את מחויבותנו לחדשנות פורצת דרך במחשוב עתיר ביצועים, אנליטיקה ובינה מלאכותית עבור עסקים בכל גודל".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG