כשאנחנו עומדים על סף סיומה של 2020 אנו מביטים אחורה אל שנה גדושה באתגרים וחוסר ודאות. העלויות לעסקים מרקיעות לשחקים וההשפעה האנושית אינה ניתנת למדידה. לאורך כל המשבר המתמשך, אימצו המשתמשים את ועידות הווידאו כדי להישאר בקשר עם עמיתים ולקוחות, ברמה שלא הייתה נהוגה עד היום. כתוצאה מכך, עסקים האיצו יוזמות שינוי דיגיטלי כדי לסייע למודל העבודה מהבית בטווח הקצר וגם כדי לחזות מודלים של עבודה היברידית בטווח הארוך יותר.

תמונה - לנובו

לנובו, ממובילות שוק שיתוף הפעולה החכם, המתמקדת בהצעת פתרונות ייעודיים המספקים מענה לפגישות וועידה, בין אם בשימוש ביתי או משרדי, מכריזה על הרחבת פורטפוליו הפתרונות עם מספר אביזרים חדשים, תוכנת ניהול מעודכנת והתקן מחשוב עם פלטפורמה בלתי תלויה המבוסס על Intel Unite.

ThinkSmart Cam ו-ThinkSmart Bar הם האביזרים הממותגים הראשונים המציגים את העיצוב המוכר של לנובו ומותאמים לשימוש עם פתרונות ThinkSmart אחרים, אם כי ניתן להשתמש בהם גם עם רוב היצע הפתרונות המוכר לחדרי ישיבות. ThinkSmart Cam היא מצלמת 4K HDR רבת יכולת המתאימה לשימוש במרחבי פגישות, גם בחדרי ישיבות קטנים ובינוניים, עם יכולות Smart ובינה מלאכותית. המצלמה קלה להתקנה וחסכונית בחשמל, והיא תומכת בקצב פריימים גבוה גם ברזולוציה גבוהה עם שדה ראייה רחב, ומספקת תכונות מתקדמות כמו מעקב אחד דובר פעיל, זום אוטומטי, מסגור אוטומטי וספירת אנשים. ThinkSmart Bar הוא מקרן קול ברמת פרימיום, קל משקל ועצמאי שכולל ארבעה מיקרופונים מובנים בתצורת אלומה, במטרה להעביר חוויית שמע עוטפת בחדר הישיבות. שני המוצרים שימושיים בחדרי ישיבות גדולים כמו גם במשרד ביתי ייעודי, ומציעים גמישות ואפשרויות הרחבה. ניתן לנהל את ThinkSmart Cam  ואת  ThinkSmart Barבאופן מרכזי באמצעות שימוש ב-ThinkSmart Manager.

תמונה - לנובו

תכונות המפתח של ThinkSmart Cam

כבל USB 3.2 המספק רזולוציה של עד 4K HDR בקצב של עד 30 פריימים/לשנייה, או כבל USB 2.0 המספק עד 1080p בקצב של עד 30 פריימים/לשנייה

שדה הראייה של המצלמה – 100 מעלות אופקי, 68 מעלות אנכי ו-125 מעלות באופן אלכסוני

יחידת עיבוד תמונה (VPU) ורשת עצבית עבור בינה מלאכותית מובנית עם תכונות כמו זום אוטומטי, מסגור אוטומטי, ספירת אנשים משתתפים ומעקב אחר דובר 

עיצוב קומפקטי וקל משקל, 24 גרם בלבד. המצלמה יכולה לעמוד על שולחן או להיות להתחבר לקיר או לטלוויזיה

תואמת לדרישות של Microsoft Teams Rooms ו-Zoom Rooms

ניהול מרכזי באמצעות ThinkSmart Manager

 

תכונות המפתח של ThinkSmart Bar:

קול בעוצמה של עד 100dB באמצעות ארבע יחידות רמקולים בדירוג 20 וואט + 20 וואט 

ארבעה מיקרופונים בתצורת אלומה עם כיסוי של 180 מעלות, כמו גם תוספת של שני מיקרופונים לווייניים לטווח של עד 10 מטרים

מעבד אותות מובנה לביטול רעשים והדהודים

תמיכה בחיבור USB-C או USB 2.0 כמו גם בקישוריות Bluetooth 5.0

מידות קומפקטיות (800x56x90 מ"מ) ומשקל של כ-3.6 ק"ג מאפשרים להשתמש בו כעצמאי או כתלוי על קיר או מוצמד לטלוויזיה

תאימות ל-Microsoft Teams Rooms ו-Zoom Rooms

 

פתרון שיתוף פעולה שאינו תלוי בפלטפורמה

ThinkSmart Edition Tiny for Intel Unite מציע פתרון מחשוב עמיד ואינטואיטיבי למרחבי פגישות ולימוד שעוזר לשפר את חוויות שיתוף הפעולה ואת הפרודוקטיביות. גרסה זו של ThinkSmart Edition Tiny נבנתה לצרכים ייעודיים על בסיס Windows 10 IoT והיא מונעת באמצעות מעבד Core מהדור ה-10 של אינטל עם vPro, והוא מגיע עם Intel Unite כדי לאפשר תהליך פריסה חלק וכדי לעזור למחלקות ה-IT לנהל תשתיות שיתוף פעולה גם אם הפלטפורמה אינה אחודה.

ניהול התקני פגישות פשוט יותר בסביבות היברידיות

בעידן שבו העבודה הופכת להיות מבוזרת והיברידית, עוברים גם שטחי המשרדים עיצוב מחדש מתוך מחשבה על בריאות ובטיחות ומעבר חלק בין עבודה מהבית לעבודה היברידית. בשל כך,  גם הכלים הטכנולוגיים לשיתוף פעולה שעומדים בליבת העשיה, נדרשים היום לתמיכה מרחוק.

ThinkSmart Manager 2.0 מספק קונסולה שהיא כלי עזר יחיד לניהול מרחוק המקל על עובדי ומנהלי ה-IT על ידי צמצום השירות מרובה המגעים במכשירים, במטרה להבטיח שטכנולוגיית שיתוף הפעולה של ThinkSmart תמשיך לתפקד בזמינות גבוהה. מדובר בפתרון תוכנה כשירות עם תצורות בסיסית ופרימיום לניהול מקצה לקצה, תמיכה בפריסה וניתוח של נכסי ThinkSmart, כולל ThinkSmart Hub 500, Hub, Cam, Bar ThinkSmart Edition Tiny וציוד היקפי נתמך של Logitech.

גרסה 2.0 החדשה, שתושק בקרוב, מוסיפה לוחות עבודה ניהוליים לניתוחים המבוצעים תוך כדי פגישות עבור Microsoft Teams Rooms, התראות דוא"ל משתמש הניתנות להגדרה וטכנולוגיה לעבודה לפי דרישה. היבט חדש נוסף הוא אפליקציה עבור iOS ו-Android המספקת סטטוס, הצגת דרישות והתראות בדחיפה עם לוח עבודה בו מוצגת פריסת המכשירים.

"2020 הוכיחה כי הטכנולוגיה יכולה לטפח שיתוף פעולה יעיל בסביבת עבודה מבוזרת. בזמן שעונה עוברים את פינה ומעריכים מטרות חדשות עבור שטחי משרדים, היכולת להיפגש ולהיות יצירתיים עם עמיתים ולקוחות באשר הם נמצאים מדגישה את הצורך בפתרונות שיתוף פעולה קלים לשימוש, פריסה וניהול", אמר אלירן בן עזרא, מנהל תחום תחנות עבודה, מסכים ו-Smart Office בלנובו ישראל. "המשך ההרחבה של פתרונות שיתופי הפעולה החכמים שלנו הוא יסודי בשאיפתנו להציע ללקוחות את חוויות המשתמש הטובות ביותר לפגישות פרודוקטיביות. בין אם מדובר במכשיר חישוב גמיש, אביזרים לחדר ישיבות או שירותים מנוהלים מקצה לקצה, לנובו יכולה לעזור ללקוחות להאיץ את ההמרה הדיגיטלית במצב הנורמלי החדש".

זמינות

 ThinkSmart Cam תהיה זמינה בינואר 2021; ThinkSmart Bar – בפברואר 2021; ה- ThinkSmart Edition Tiny for Intel Unite/ ThinkSmart Manager 2.0 – במרץ 2021.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG