וידאו קונפרנס בחדרי הישיבות, פודקאסטים, וולוגים, שידורים חיים באינטרנט, כיתות מצולמות ואפילו גיימינג –מנעד אפשרויות מנצח במצלמה פשוטה להתקנה ותפעול

המותג iSMART בפרויקט בכנסת ישראל. תמונה- אתר IVS-TEC

כבר לפני כחמש שנים הותקנו כ 120 מצלמות של המותג בפרויקט מוצלח בכנסת ישראל. מסתבר שהדרישה העולמית (והמקומית) למצלמות PTZ היתה גבוהה כבר אז אולם נסקה בשנה האחרונה עם יישום שיטות עבודה חדשות בעקבות מגפת הקורונה. 

העולם החל מאמץ פתרונות proAV ורסטיליים שמתאימים הן למרחבי פגישות קטנים, ויותר מכך- ארגונים רבים החלו לחפש פתרונות שהמילים 'קלות התקנה ותפעול' הינן חלק מתהליך ההצטיידות.
במילים פשוטות – היצרניות מבינות שהלקוח רוצה לקבל כמה שיותר והכי פשוט ! 

איי-סמארט (iSmart) מציעה שתי מצלמות ועידה שעונות על התנאים של קלות והתקנה ותפעול, ה AMC-M0301V2 וה-AMC-M1001V2 הניתנות לשליטה באמצעות ממשק USB או שלט רחוק, כוללות יציאת HDMI המאפשרת העברת תצוגה אל התקן שידור או מחשב, ומצוידות בחיבור של ממשק RS-232.

עיצוב מרובע וייחודי (תמונה - אתר IVS-TEC)

המצלמות מצוידות בחיישני CMOS חדשניים ותומכות בצילום ברזולוציה של 1080p בקצב של עד 30fps. הן מציעות שדה צילום של 99 מעלות עם זום אופטי  3x או 10x, תלוי בדגם. 

תוכלו למקם אותן כמעט בכל מקום תודות למידות קטנות במיוחד של 163x101x116 מ"מ וליהנות מצריכת שימוש נמוכה של פחות מ-5 וואט. לפי החברה המייבאת בישראל, IVS-TEC, הן מתאימות לשיחות ועידה בבית או בחדרי הישיבות, לצילום וולוגים, להעברת שידורים חיים באינטרנט, לכיתות לימוד מצולמות ואפילו לגיימינג, וכל זה במחיר אטרקטיבי עם יחס גבוה מאוד של תמורה לכסף. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG