לראות בטאבלט ובטלפון כיצד השלט יראה בפועל – ARc של פיליפס (תמונה: Philips)

 

אפליקציה חדשה שהשיקה חטיבת התצוגה של פיליפס (Philips Professional Display Solution) עוזרת לאינטגרטורים לבחון ולהציג במדויק אילו תצוגות שילוט דיגיטלי להתקין בארגון. האפליקציה, ARc (ר"ת Augmented Reality Configurator), משתמשת בטלפון/טאבלט ובמנוע מציאות רבודה כדי לאפשר לבחון איזו תצוגה תתאים לכל מקום, לפי גודל הקיר, ובעצם היא מיועדת לשימוש עם מסכי ה-PDS של החברה – אם כי כמובן יכולה להתאים לכל מסך שהוא.

האפליקציה מציעה ערכת כלים וממשק משתמש ידידותי שעוזרים לכל אורך תהליך ההחלטה והרכישה של מסכי השילוט. היא משתמשת במצלמה של הטלפון/טאבלט כדי לבחון את השטח בו רוצים לשלב את השילוט, ובהתאם לאפשר ללקוח או למתכנן לבחור את התצוגה המתאימה ביותר לאותו שטח עם הפתרונות השונים שממציעה פיליפס. היא אפילו יודעת ליצור, אם יש מספיק מקום, תצורה של קיר וידאו וכאמור בקלות רבה.

"מדובר בדוגמה נהדרת לעבודה שעושים הצוותים שלנו כדי להוות מקור של השראה וכדי להציג חדשנות לשוק ה-AV. זכינו למשוב חיובי מאוד מהשותפים שלנו מאז השקת האפליקציה", אמר מרטין וור, נמהל עסקי בחטיבה לאזור EMEA.

ARc זמינה בחינם עבור מכשירי הקצה העליון, דרך Google Play עבור מכשירים תומכי אנדרואיד, ודרך App Store עבור המכשירים של אפל (Apple).

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG