עם אחריות על הסטנדרטים והחדשנות של חדרי הישיבות בכל הועלם, קילומטראג' של מעל 80 משרדים ו-1200 חדרי ישיבות, רועי ליברמן, Solutions Architect ברד-האט מספר על תרבות הוידאו הארגונית ועל מערכת היחסים המיוחדת עם Poly 

ברד האט וידאו הוא חלק מהתרבות עוד הרבה לפני הקורונה. האתגרים של הארגון מתקדמים הרבה יותר ולדברי ליברמן הם כוללים שלושה מרכזיים: מעבר ל'שלב הבא', או כפי שליברמן אומר – ממודרני לחכם. 

האתגר השני קשור לתרבות הארגונית של רד-האט, המאפשרת לעובדיה לבחור את הציוד איתו יעבדו- איך תומכים בכל הפלטפורמות? (כמובן שעבור אותם צוותים יש להשיג את הגמישות שתתמוך בשגרת השיחות שלהם עם כל העולם בכל הפלטפורמות)   

האתגר השלישי הוא להכניס הרבה יותר וידאו באותו תקציב נתון וכמובן להיות מסוגלים לנהל את הכל בצורה הקלה ביותר. 

איך רד-האט בוחרת

לדברי ליברמן, תרבות ה Open-Source של הארגון משפיעה על תהליכי קבלת ההחלטות אשר מתבצעות באמצעות פעילות מול המשתמשים בטכניקות שונות על מנת להציף את הדרישות, הצרכים והאתגרים המדויקים שלהם. רק אח"כ עוברת יחידת המחשוב לתהליכים "חיצוניים" והם בחינת היצרניות השונות וההתאמה לצרכים שהוגדרו. 

למה Poly

הסיבות המרכזיות שייכות בעיקר ל Design. לדברי ליברמן, פולי היא יצרנית אגנוסטית אשר תומכת בכל הנפלטפורמות- זום, בלוג'ינס, גוגל ועוד, מה שתומך כמובן בחזון וצרכי החברה: "היום כשאנחנו מחייגים מהטלפון, לא מענין אותנו מי הספק. את אותה מציאות אנחנו רוצים להשיג עבור עובדי ומנהלי רד-האט בתחום הוידאו ופולי תומכת בזה. בנוסף אנחנו מחפשים יציבות- פתרונמות אמינים לאורך שנים וכמובן חווית משתמש בכל חדר- קטן כגדול". 

שותפים

ליברמן משתף שקופסאות ניתן לקנות מכל יצרנית . לדבריו המדידה האמיתית של יצרנית נמצאת בשירות ובתמיכה, ולאורך כל הדרך הצוות של Poly מסייעת לרד-האט להרחיב את הטמעת הוידאו בארגון, להשיג יותר חדרי וידאו בתקציבים המוקצים ולנהל הכל באופן מקצועי ומנוטר. 

וידאו בכל חדר

משפחת ה X של Poly דומיננטית מאוד בחדרי הישיבות של רד-האט. ה X30 הוטמע בחדרים רבים בכל רחבי העולם. לדברי ליברמן מדובר בפתרון בעל עלות תועלת גבוהה, יכולות גבוהות וממשק ברור ונוח. לחדרים היותר גדולים, עד כעשרה אנשים, מטמיעה רד-האט את ה X50 וגם ה G7500 נבחן עבור חדרים יותר פונקציונאליים כמו חדרי הדרכה, בורד ועוד. 

ליברמן מסכם שהעבודה עם פולי תימשך היות ושביעות הרצון גבוהה ואפילו מזמין כל אחת ואחד מכם לפנות ולהתייעץ. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG