קרסטרון (Crestron) ישראל עורכת זו השנה השישית ברציפות את אירוע ה-Crestron Forum המסורתי. השנה צפויים להגיע לאירוע, אשר יתקיים ב-31/10 במלון הילטון תל-אביב, כ-450 אורחים – כולם לקוחות, אינטגרטורים, יועצים מקצועיים ושותפים עסקיים נוספים של החברה בישראל0

ימים
שעות
דקות
שניות
עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל (תמונה - AVMaster)

אורח מיוחד אשר יגיע במיוחד לכנס ממטה החברה בארה"ב הוא Kor Baydurcan, דיירקטור בכיר במחלקת ה-R&D של החברה, ומי שמוביל את פיתוח מוצרי ה-Enterprise Software, ובין היתר את ה-XiO Cloud אותו הציגה החברה לאחרונה.

במהלך האירוע, אשר הינו האירוע המקצועי הגדול בתחומו בארץ, תציג קרסטרון לראשונה בישראל, את קו מוצרי ה-UC החדשים של החברה- ה Crestron Flex, וכן מגוון רחב ביותר של מערכות ופתרונות חדשים אשר טרם הוצגו בארץ. אחד הדברים בו גאים במיוחד בקרסטרון ישראל הוא שיתופי הפעולה הרבים של החברה עם יצרניות ישראליות נוספות. 

עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי בקרסטרון ישראל אמר: ”מעבר למוצרים ולפתרונות החדשים הרבים אשר נציג השנה, אני שמח שנוכל להציג גם שיתופי פעולה ייחודיים עם מספר שיא של יצרניות ישראליות מובילות ובהן HSL, Briefery, WallSmart, Media Solutions ו-Cool Automation. שיתופי הפעולה הללו חשובים ביותר עבורנו, ומאפשרים לנו לספק פתרונות שלמים ומתקדמים יותר לקהל לקוחותינו. אנחנו שמחים על השותפויות הללו ומודים לכל השותפים, ולכל מי שמסייע לנו בהפקת האירוע."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG