חברת AVOCOR האנגלית, המתמחה בפיתוח וייצור של מסכי מגע לחדרי ישיבות וכיתות לימוד עם נוכחות חזקה בסקטורים החינוך והארגוני, בחרה ב AVCOM כמפיצת פתרונותיה בישראל 

תמונה - AVOCOR

מוצרי החברה המשמשים השראה לחברות עיצוב ואינטגרציה, נבחרים לפרויקטים משמעותיים בעולם, לא לפני שנבחרו ברצף למוצרים הטובים ביותר בתחום המסכים האינטראקטיביים, בזכות יכולות ההטמעה ופיתוחים המתבססים על בחינה מוקדמת של צרכי הלקוחות.

לחברה שתי סדרות עיקריות של מסכים:

● סדרת E לשוק הביניים. סדרה זו מהווה פתרון לבתי ספר ואוניברסיטאות.  גדלי מסכים מ 65" עד 86" ( כולם 4K) עם יכולת זיהוי של 20 נגיעות בו"ז וטכנולוגיית מגע מיוחדת הנקראת optically bonded glass.

● סדרת F  לשוק הגבוה. סדרה המיועדת לחדרי ישיבות ומאופיינת בעיצוב חדשני, יכולות חיבור רחבות, ממשק ל – UC (תקשורת מאוחדת) של הארגון, יכולת עבודה עם ארבעה עטים במקביל , זיהוי של רכיב המגע (אצבע , יד או עט ) ויכולת שיתוף מסך על גבי רשת ה-WiFi.

חברת AVCOM נבחרה ע"י AVOCOR להיות המפיצה של כל קו המוצרים שלה בישראל, כולל קו המוצרים החדש, ה-F50. על פי ארק מיסון, סמנכ"ל המכירות ב-AVOCOR, השותפות עם AVCOM מרחיבה את יכולתה של AVCOR להתנהל כמותג עולמי: "חברת AVCOM זוכה לכבוד רב בקהילת ה Pro AV הישראלית, ולכן הניסיון הרב והמקצוענות חסרת הפשרות שלה בשוק המקומי הופכים אותה לשותף האידיאלי לבנייה של AVCOR בישראל".

חברת AVCOM אשר מפיצה מותגים מובילים בשוק ה-AV העולמי, תטמיע את מוצרי AVOCOR בסל הפתרונות אותו היא מציעה ללקוחותיה, ובכך תגדיל את ההיצע והפתרונות לדרישה ההולכת וגדלה למערכות UC כגון חדרי ישיבות חכמים ומערכות חינוך מתקדמות.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG