כל מי שיצא לי לשוחח איתו על מבט מסכים וזרועות והעומד בראשה – צבי זוסמן, משבח. לרוב, השבחים מתרכזים ביכולת של החברה להעמיק באפיון וניתוח הצרכים בלי לוותר שם, וזה לא פשוט.

השילוב הזה של אישי מקצועי לא ממש שכיח במחוזותינו, האם יתכן שהמבטא של זוסמן מסגיר מהו מקור התפישה?  

זוסמן מסכם את ההשתתפות בכנס המוקדים האחרון של לוריא, בו נכחה החברה ולא בפעם הראשונה.

לדבריו הצליחה מבט מסכים וזרועות לבלוט באירוע העמוס, היות והמוצרים והפתרונות אותם היא משווקת שייכים לסביבת העבודה אשר עלתה לתודעה בשנתיים האחרונות ומקבלי ההחלטות כבר מבינים את הצורך ביעילות, נוחיות ואפילו ארגונומיה.   

מבט מסכים וזרועות מסיימת שנה מאתגרת ויחד עם זאת מוצלחת במיוחד. זוסמן:

 "אנשים צמאים למוצרים ופתרונות חדשים. לחידושים ולשיתופי פעולה ובכל הכיוונים האלה אנחנו מסיימים את השנה בתנופה אדירה עם מערכות יחסים חדשות רבות וקשרים עסקיים עם אינטוגרטורים, שותפים ולקוחות חדשים ומרוצים" הוא מדגיש. "מבט נכנסת ל 2022 עם תיאבון גדול". 

גבריאל קלוו, מנהל מכירות מבט מסכים וזרועות (תמונה - מבט)

מה מיוחד במבט מסכים וזרועות

זוסמן מדבר על התהליך מול הלקוח ומדגיש את ההקשבה וניתוח הצרכים העמוק אשר מגיעים לפני הצעת הפתרון. זה עלול להישמע רוטיני אבל במציאות קיימת פיזיקה אחרת לגמרי, לפחות בישראל; עסקאות רבות (מדי) נסגרות בשיחות טלפון אחרי אפיון צרכים "חפיפניקי", מה שמביא להצטיידות בפתרון שלא בהכרח מתאים אחרי הטמעה מאתגרת ולבסוף- חוויית שימוש בינונית.

וזה בדיוק הענין- זוסמן לא מוכן לוותר הפינות האלה למרות ש"זה רק זרועות" או "רק מסכים". עם העקשנות שלו הוא מצליח להוביל את הלקוח לשביעות רצון מלאה שעוברת בהבנה שניתן להשיג הרבה יותר בכל פרויקט או הצטיידות. 

את הראיון הקצר מסכם זוסמן עם הזמנה לביקור במשרד הירושלמי החדש של החברה. אין ספק שהולך להיות מעניין ב 2022 לאור סל הפתרונות האטרקטיבי של 'מבט' אשר כולל בין היתר מוצרים ושירותים לעולם המלונאותבתי החולים ועוד. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG