ב-LG לא חיכו לקורונה עם פתרונות לתחום ה-UC ולכן סדרת ה-One:Quick שלהם שהתבשלה עוד לפני, סייעה ל LG להגשים את החזון שלה בתחום ה UC – פתרון Unified Communication הן לבית והן למשרד מסכי מגע All In One. בראיון מיוחד מדובאי, שוחחתי עם ג'וג'אנג ג'אנג (או בכינוי החיבה שלו – GJ) מוביל פיתוח סדרת ה-ONE QUICK מבית LG.

אז מה זה ה-One:Quick ? מדובר בסדרת מסכי מגע All In One מבית LG, כולל מצלמת מעקב מובנית עם יכולות מעקב אחר הדובר, מיקרופוני Beamforming ורמקולים. המסכים מגיעים עם מערכת הפעלה מובנית כך שניתן 'להריץ' עליהם כל אפליקצית UC, החל מ-ZOOM, TEAMS, WEBEX או כל דבר שנוח לכם לעבוד איתו. המסכים מגיעים בגדלים 43 אינץ' (לבית או לחללים קטנים) ו-55 אינץ' (חדרי האדל). ציינתי בתחילה כי LG לא חיכתה עם פתרונות, היות והפיתוח החל כבר ב-2019, כשהקורונה הייתה רק בירה. בתחילת 2020 ציין GJ כי הפוטנציאל מעבר למה שצפו ב-LG – היה מובהק וזה בזכות פשטות מסכי מגע All In One ה- One:Quick.

 
תמונה - LG

פשוט, חכם ומהיר

כששאלתי את GJ מה היה הרעיון מאחורי המוצר, הוא הסביר כי ב-LG רצו ליצור ממשק אחד אחיד באמצעותו ניתן להתחבר לועידות, לקבל חווית משתמש טובה כולל קולבורציה. הלקוחות החלו לחפש יותר פתרונות אחודים כדוגמת סאונדבר All In One – מוצר שהפך כמעט גנרי בארבע שנים האחרונות. אז אם ניתן לתת את הכל במקום אחד כולל המסך, למה לא ? 

מסכי מגע All In One 

כשפרצה המגיפה העולמית, GJ ציין כי אחד הדברים הבולטים בדרישות, מעבר לאיכות הפתרון – היה הצורך בפריסה מהירה מאוד של הפתרונות ובמינימום מאמץ: כבל חשמל, כבל רשת והתקנת אפליקציה. כאילו התקינו טאבלט מאוד גדול, אבל עם יכולות של מסך מקצועי. 

מאמצים מוקדמים מרוויחים בגדול

GJ אמר כי הראשונות להתקין את ה-One:Quick היו גופים ממשלתיים, בתי חולים וארגונים. בתי החולים שבחרו בפתרון.

הם נעזרו בו בעיקר לשיחות ווידאו וניצלו את יכולת הניוד שלו כדי לתקשר פנים וחוץ ארגונית, דבר שהקל מאוד על ניהול המשבר מבחינתם. כמותם גם ארגונים ממשלתיים ולבסוף גם ארגונים גדולים. 

עבור ה-IT זה אפילו פשוט עוד יותר היות ויש להם יחידה אחת לנהל במקום מספר רכיבים והאפליקציה ארגונית בכל מקרה.

תמונה - LG

מהמשרד לבית ולהיפך

שאלתי את GJ לפשר המאפיינים הביתיים מסכי מגע All In One בסדרה, מסכי 43 אינץ' עם עיצוב ביתי. הוא השיב כי זו מגמה שנמשכת כבר זמן מה, העבודה ההיברידית בצל הקורונה פשוט האיצה הכל. סביבת העבודה הביתית צריכה להיות מקצועית מצד אחד ואישית מצד שני, העיצוב הוא זה שמשנה והמשתמש מקבל חוויה איכותית שגם נראית טוב כלפי חוץ וגם במשרדים מתחילים לאמץ יותר פתרונות שנראים טוב וכאלו שהיו רוצים לראות בבית. 

מה הלאה? מתרחבים ומגדילים

שאלת השאלות – מכאן לאן ? ממה ש-GJ היה יכול לחשוף, התוספות ההגיוניות לסדרת ה-One:Quick יהיו במסכים בגדלי 65 ו-75 אינץ', לחללים בינוניים ומעלה, הוספת יכולות ופיצ'רים חדשים. בנוסף – LG אישרו כי ישתתפו ב-ISE2022 בברצלונה ושם יהיו חשיפות נוספות לסדרה, כולל פתרונות קיימים כדוגמת מתאם ה-USB לשיתוף אלחוטי עבור ה-One:Quick ועוד. GJ הזמין את כל המתעניינים להתנסות בעצמם ב-One:Quick הנמצא בחדר ההדגמות בכפר סבא בקבוצת ח.י – המפיצה של LG בישראל.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG