כשמתכננים סביבת עבודה, שולחן העבודה הוא העיקר ותשומת לב רבה מוקדשת לפרטים שונים הקשורים בו – אבל התופסן, בדרך כלל, לא נלקח בחשבון, וחבל. מבט מסכים וזרועות מספקת פתרונות מקיפים וארוכי טווח לכל עמדות העבודה במשרד, עם הזרועות הנכונות ועם התופסנים שמבטיחים גם יציבות מרבית וגם אסתטיות נעימה לעין

תמונות בכתבה - NOVUS

ההון האנושי הוא נכס יקר ערך בכל עסק ובכל ארגון. כדי לשמור על העובדים המצטיינים ולאפשר להם להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלהם, חשוב ליצור עבורם סביבת עבודה נוחה וגם אסתטית. הידע הרב שמצטבר בעולם הארגונומיה מתורגם לעוד ועוד מוצרים ופתרונות שהופכים כל עמדת עבודה למוצלחת מאוד – ובפרט כדאי להכיר את הזרועות והתופסנים שמציעה חברת מבט.

תכנון מדויק שמותאם ל-100% מעמדות העבודה בארגון

צבי זוסמן, מנכ"ל מבט מסכים וזרועות: "דיוק הוא סוד ההצלחה! בכל תחום, ככל שאנחנו מצליחים לדייק יותר במסרים, בהגדרת המטרה, באפיון הצרכים כך עולים הסיכויים להשיג את התוצאה הטובה ביותר". 

זרוע למסך מחשב, למסוף עבודה או לסליקת אשראי משנה את שולחן העבודה, ולכן גם את יום העבודה. מנהלי החברות לא תמיד מודעים ליעילות הפתרון, שגם מפנה שטח יקר על השולחן וגם מאפשר גמישות מרבית בשימוש במסך או במסוף – אבל ההשפעה של זרוע שכזו משמעותית מאוד.

חברת מבט מסכים וזרועות מספקת לא רק מגוון רחב של זרועות איכותיות – אלא פתרון. פתרון מדויק על בסיס אפיון מלא של הצרכים במשרד, המיקום של כל שולחן, הפעילות שמתבצעת בכל עמדת עבודה, מספר המסכים בעמדה ועוד. בהקשר זה כדאי להדגיש שזרועות בסיסיות עשויות להתאים ל-80% ואפילו 90% מעמדות העבודה, אבל מה קורה כשבחברה יש 40-50 שולחנות? בסבירות גבוהה, תהיינה מספר עמדות שהשילוב בין בתופסן לשולחן לא יתאים– מצב שיאלץ את המנהלים להתחיל לחפש זרועות אחרות עבור אותם שולחנות, ובסופו של דבר התוצאה תהיה גם בזבוז זמן יקר וגם חוסר אחידות שעלול להיות צורם לעין.

תכנון מקיף מקדים תרופה למכה ומבטיח נראות מיטבית כמו גם נוחות מקסימלית לכל עובד ועובדת. תכנון שכזה מחייב כמובן ניסיון, שבעזרתו ניתן לדעת מראש אילו מוצרים יתאימו באופן מושלם לכל עמדות העבודה בחברה – וזהו אחד היתרונות המשמעותיים של מבט זרועות ומסכים.

למה חשוב להקדיש תשומת לב גם לתופסן?

זוסמן: "לא משנה אם מדובר בלקוח קצה המחפש פתרון לסביבת העבודה האישית, לבית חולים אשר ניצב בפני אתגר של התאמת זרוע ומסך לצורך רפואי או שיפור חווית האשפוז, או לבתי מלון המחויבים להעצים את חווית האירוח באופן שוטף- לנו במבט מסכים וזרועות חשוב לרדת לפרטים ולדייק כבר בשיחה הראשונה עם הלקוח. זה מחייב אותנו להקשבה, חשיבה יצירתית ורצון להשיג את שביעות הרצון המקסימלית של הלקוח. 

מאחורי הקלעים זה מחייב אותנו ללמוד כל העת ולהכיר פתרונות ומוצרים חדשים ומעל הכל להבטיח רמת שרות גבוהה ומחויבות כלפי הלקוח. אני מאמין שזה מסביר מדוע חשוב להקדיש רגע מחשבה לתפסן של הזרוע".

זרוע איכותית למסך היא רק מרכיב אחד בפתרון הכולל, וכמובן שכדאי מאד במסגרת אפיון הצרכים להקדיש מחשבה גם לאופן החיבור שלה לשולחן. קיימות מספר אפשרויות ובהן קידוח בשולחן, חיבור קורה לשולחן ותופסן. 

על-מנת להגיע לבחירה הנכונה ביותר של התופסן, הצוות המיומן של מבט מסכים וזרועות סוקר את כל המאפיינים הרלוונטיים של השולחן: כך למשל כשמדובר בשולחן זכוכית נדרש מוצר שלא ישרוט את הזכוכית ולא ישבור אותה. כשהקצה של השולחן כולל זווית שמכוונת כלפי פנים, תופסן רגיל לא יספק את היציבות הנדרשת וכן גם כאשר לשולחן יש מסגרת מתכת מתחת למשטח העבודה. עוד מצבים שמחייבים תשומת לב מיוחדת הם כשהשולחן מקובע לקיר או כשאין גישה לחלק התחתון של השולחן כדי לחבר אליו את התופסן.

בכל המקרים הנ"ל אפשר לנסות לאלתר פתרון, למשל באמצעות פיסת עץ וכו', או להפקיד בידי אנשי המקצוע של מבט את מלאכת מציאת הפתרון. הניסיון הרב שהצטבר בחברה והקטלוג מרובה האפשרויות מבטיחים מציאת תופסן מושלם, כזה שישמור על האסתטיות ויחזיק את הזרוע היטב במשך שנים רבות. 

 

איכות גרמנית משתלמת לטווח ארוך

המפיצה של נובוס בישראל היא מבט מסכים וזרועות, שמעבר ליתרונותיה ביכולות אפיון מדויק של הצרכים ואיתור הפתרונות האידיאליים עבור לקוחותיה, היא בעלת היכרות מעמיקה עם מוצרי נובוס (Novus). נובוס הינה חברה גרמנית שמוכרת פתרונות ביתיים ומקצועיים באיכות גבוהה תוך עבודה צמודה עם החברות המובילות בעולם ליצור ריהוט משרדי ומעצבים בולטים. מוצריה מספקים מענה מושלם המותאם לכל צורך, עם אופציה ל-Custom Made במקרים מיוחדים.

הזרועות והתופסנים של Novus מתאפיינים גם באיכות גבוהה, תוצר של בקרת איכות מחמירה כיאה לחברה גרמנית. בהתאם כל זרוע ותופסן ישמשו אתכם במשך שנים רבות מאוד, ולמעשה תוכלו גם להעביר אותם מעמדת עבודה אחת לשנייה – וכך להפיק מקסימום תועלת.

מונחים לדרך

CD= KH = Clamping depth

CL= KT=  Clamping length

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG