מטריקס מוצרי תוכנה החלה לשתף פעולה עם חברת הסייבר Cybowall – חברת סטארט אפ ישראלית אשר מעניקה פתרון אבטחת מידע מקצה לקצה מפני מתקפות סייבר וניטור נוזקות ברשת, בשילוב בינה מלאכותית. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תשווק את פתרון האבטחה של Cybowall בקרב לקוחותיה החל מחודש יולי.

זיו שמחון קרדיט הילה מרקוביץ

מתקפות סייבר ופרצות אבטחת מידע הפכו לאחד האיומים המרכזיים העומדים בפני ארגונים. חברות ישראליות עומדות חשופות בפני מתקפות סייבר מחוץ למדינה, מתקפות אשר מאיימות בחשיפת פרטים, הדלפת מידע ואף פגיעה בעבודה השוטפת של הארגון ועלולות לגרום לנזקים בהיקפים כספיים גבוהים.   

חברת הסטארט אפ Cybowall שמה לה למטרה לשנות את שיטת ההגנה מפני מתקפות סייבר באמצעות שילוב של בינה מלאכותית הלומדת התקפות חדשות בצורה אוטונומית ומונעת התקפות בזמן אמת. הטכנולוגיה  מיישמת כלי אבטחת מידע באינטגרציה מלאה ומובנת הפועלת באופן אקטיבי למניעת פרצות סייבר, ופועלת להקטנת הפגיעה בעת מקרה התקיפה ולאחריה. הפלטפורמה פועלת כמעטפת הגנה ארגונית כנגד איומים שונים באמצעות שימוש במגוון מנועי אבטחת מידע ומאפשרת מתן מענה לארגונים בסקטורים שונים באמצעות התקנה פשוטה.

אמיר הראל קרדיט יחצ

אמיר הראל, VP ומוביל הפיתוח העסקי במטריקס מוצרי תוכנה, אמר: "במהלך השנה האחרונה סייענו רבות ללקוחות שלנו בהתאמה זריזה של מערכות המידע לשינוי שנדרש מכולנו ללא הודעה מוקדמת. בצד כל השינויים הנדרשים, נושא תקיפות הסייבר והכפרה ("כופר") עלה באופן משמעותי מאוד לנוכח האיומים שהולכים וגוברים. על אף מאמצי ההגנה ופתרונות תוכנה מתקדמים, חברות רבות במשק עדיין נותרו חשופות למתקפות סייבר כאלה ואחרים, וכחלק מהאחריות שלנו לספק פתרונות במגוון התחומים עבור לקוחותינו, חיפשנו אחר פתרון אבטחה איכותי ומקיף אשר יצליח לענות על הצורך בצורה הטובה ביותר".

זיו שמחון, סמנכ"ל מכירות ב-Cybowall, אמר: ״שיתוף הפעולה עם חברה מובילה טכנולוגית כמו מטריקס מסמל מבחינתנו אות נוסף לאיכות הפתרון הייחודי שמעניקה Cybowall. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה ובטוחים כי נוכל יחד לצמצם את עלויות אבטחת המידע בקרב ארגונים ולתת מענה מקיף לצורך הקיים בשוק באמצעות פתרון של חברה ישראלית". 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG