מגזין Forbes היוקרתי פרסם בשבוע שעבר סקירה מקיפה וחיובית במיוחד על ה-Poly Sync 20 הרמקול האלחוטי של חברת Poly אשר הושק בנובמבר האחרון, כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר

הרמקול האלחוטי מתחבר הן באמצעות USB ווהן באמצעות בלוטות' וייחודו בכך שהוא מסוגל לזהות את קול הדובר המרכזי ולהעביר אותו בצורה נקייה וללא רעשי הרקע שמסביב, כך שלמעשה לא משנה היכן אתם- תוכלו לעבוד ללא הפרעות. ה-Poly Sync 20 אופטימלי עבור סביבת עבודה היברידית ויודע לספק שלושה פתרונות איכותיים במכשיר אחד- הוא גם רמקול חיצוני ואיכותי לשמיעת מוזיקה, גם מטען נייד עוצמתי אבל הכי חשוב- הוא הפתרון האולטימטיבי להוצאה וקבלת שיחות אודיו ווידאו במגוון פלטפורמות. אנחנו רוצים להוסיף שהוא גם עוצב באופן יוצא מן הכלל ומשפחות המוצרים של Poly פשוט נראות נהדר.

Poly.com

בשורה חשובה במיוחד היא העובדה ש-Poly הייתה הראשונה בעולם לקבל אישורים והכרה גם על ידי חברת Zoom וגם על ידי Microsoft Teams כאביזר רשמי. פטריק מורהד ממגזין פורבס, מדווח כי המכשיר שקיבל להתנסות הצריך טעינה של כ-4 שעות עד לסוללה מלאה שיכולה לספק כ-20 שעות עבודה רצופות. אחד החסרונות עליהם סיפר היה כי לא ניתן חיווי פיזי על גבי המכשיר בזמן הטענה, שום נורה לא העידה כי המכשיר נטען. הפתרון לסוגיה היה פשוט- התקנה של אפליקציית Poly במחשב אליו חובר הרמקול הראתה חיווי בזמן אמת על מצב הסוללה והיוותה פתרון נהדר. 

מורהד ממליץ להוריד את האפליקציה של Poly לכל המכשירים אליהם אתם שוקלים לחבר את הרמקול האלחוטי, על מנת ליהנות ממגוון הפיצ'רים אותם הוא מציע. בנוסף, הוא הוסיף בסקירה כי הרמקול ידע להעביר את הקול שלו בצורה צלולה כמעט מכל נקודה בחדר, מרוחקת ככל שתהיה וידע לעבוד היטב עם הפלטפורמות השונות. בסקירה עלו מס' פיצ'רים שהתחבבו עליו במיוחד, ביניהם האפשרות לנגן מוזיקה ולהסתובב במהלך שיחות, דבר שהפך את ההחלפה ממצב בו נוגנו שירים ברקע יום העבודה, לכזה בהם הוא מחליף את השימוש ברמקול לצורכי קבלה והוצאה של שיחות עבודה, למהנה במיוחד. 

"בשורה התחתונה, החוויה הכוללת מהשימוש ב- Poly Sync 20 הייתה מהנה מאוד", מדווח פטריק מורהד מפורבס ומרחיב:"הייתי קצת סקפטי בהתחלה, כי הנחתי שבדומה למכשירים אחרים שנוצרו בשיתוף פעולה עם תוכנות אחרות ומבטיחים שיהפכו עבודה היברידית לנוחה יותר, מדובר בסתם הבטחה, אבל כאן באמת ובתמים הופתעתי מהפשטות, הניידות והקומפקטיות של המכשיר. 

ערך מוסף נוסף שגיליתי בו הייתה היכולת לעבוד במגוון רחב של פלטפורמות, בין אם מדובר ב-Teams של מייקרוסופט או ב-Zoom. במיוחד בזמן הנוכחי, בו סביבת עבודה היברידית ועבודה מהבית תופסות נתח משמעותי משוק העבודה כולו, אין ספק ש Poly Sync 40 ו-Poly Sync 60 מגיעים בדיוק בזמן הנכון.  עושה רושם כי Poly מחוייבת להמשיך ולשפר את חוויית העבודה מהבית".

אנו יכולים לספר לכם כי דגם ה-40 יאפשר סאונד בעוצמה חזקה יותר מקודמו וטווח מרחק גדול יותר, לצד סוללה עוצמתית במיוחד של 20 שעות דיבור רצופות וחיסכון סוללה בזכות אפשרות ניתוק המכשיר מהבלוטו'ת' בחוסר שימוש. דגם ה-60 יאחד בתוכו את יכולותיהם של השניים שקדמו לו בצורה מקסימלית ויהווה גם הוא את הפתרון המושלם לעובדים או מנהלים שרוצים לקחת את העבודה המרוחקת לשלב הבא. 

"לאחר השקת המכשירים החדשים ואחרי שהתנסיתי ב-20 Poly Sync אני כבר מצפה לנסות את הדגמים הנוספים שיושקו בקרוב", חותם מורהד את הסקירה. האמת? גם אנחנו. 

תמונה - Poly
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG