אין כמעט סופרלטיב שלא השתמשנו בו בהקשר ל-2020, בסופו של יום, היא הייתה שנה מאתגרת עם שינוי דרסטי בחווית ותפישת המשתמש והמון הזדמנויות למי שכיוון קדימה. עבור קליר וואן (ClearOne) – זו הייתה בעיקר שנת הזדמנויות.

היגיניו ויילה (Higinio Viela), מנהל מכירות אזורי בקליר וואן, סוקר את 2020 כשנה בה תחום ה-UC ופתרונות האודיו (בעיקר עבור ה-BYOC) – היו מנועי צמיחה לחברה.

שינוי תפישתי בגישה ללקוח

היגיניו תיאר מגמה חדשה בשיח עם הלקוח, מדיבור טכני בעל תבנית מסוימת לשיח רחב מאוד המקיף את כמות היושבים בחדר וסוג המיקרופונים – לשיח פתוח הרבה יותר שבעבר הלקוחות לא נתנו עליו את הדעת. זה מאפשר לספק מענה נכון ומקיף יותר למגוון היישומים הנדרשים לאותם חדרים.

שינויים בהרגלי הצריכה

בתשובה לשאלה על רבי המכר אמר היגיניו כי הבולטים ביותר היו המצלמות לתחום הביתי וסיפר על ההתאמות שנעשו על מנת לספק מענה לעובד ההיברידי.

שינוי באופי החדרים

החדרים משנים את אופיים, הם בהכרח רב תכליתיים והמענה משתנה כך שיוכל להקיף גם שיחות ווידאו וגם תיעוד הרצאות ועוד.

שיעור לחיים

היגיניו הרחיב לגבי התחום החינוכי – מכיתות לימוד ביסודי ועד לאוניברסיטאות – איך נראית הכיתה ההיברידית לפי המודל של קליר וואן ? על פתרונות המתאימים רוחבית ועל ניואנסים הניתנים בין סוגי כיתות לימוד, למידה סינכרונית וא-סינכרונית. 

מה בעתיד ? איך ייראו חללי העבודה שלנו ? מה יעלה בגורל תחום החינוך ?

היגיניו שיתף אותנו בחזון שלו על חווית שמע פנומנלית ומיקרופונים כמעט בלתי נראים, על דרישה לאיכות בלתי מתפשרת בחווית משתמש פשוטה וזמינה לכל אחד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG