קרדיט תמונה ראשית - Rega Research

אם בוחנים את שוק מוצרי האודיו, הניתנים היום להזמנה עם משלוח כמו שאר מוצרי הצריכה, ניתן לראות עלייה תלולה בשימוש באוזניות איכותיות, 'על האוזן' או 'בתוך', אינסוף רמקולים, בטכנולוגיית BT בעיקר, שהכניסו איכות חלומית במחירים חלומיים וכמובן הסאונד-בר המאפשר למתשמשים ליהנות מקולנוע ביתי איכותי לכל כיס. אבל לא רק 

Beoplay H95 Gold - תמונה יח"צ

מסתבר שגם חברי מועדון הפרימיום שדרגו. אודיו במחירי הקצה העליון עשה רשם גם הוא עלייה משמעותית ב 2020 שאולי נקרא לה שנת האודיו. 

אין טיסות - נקנה אוזניות

בעידן שבו ביום העסקים הבא ניתן לקבל כל רמקול שחפצה נפשך, בעיקר כשאי אפשר ממש להוציא כסף על בילויים קונבנציונאליים, מתברר לא מעט מאיתנו צרך יותר. לפי rAVe pubs שנת 2020 היתה שנת 'הצטיידות' במיני חלומות ישנים ופשוטים כמו זוג רמקולים, מגברים ואפילו פטיפונים.

שנת 2020 היתה שנת שיא בביקוש למוצרי אודיו שעלותם עולה על 5,000 דולר ואפילו הוויניל זינק עם התעניינות משמעותית בפטיפונים יוקרתיים שעלותם עוברת בקלות את ה 20,000 דולר. מהדוח היוקרתי של Futuresource שפורסם לאחרונה עולה כי ההוצאה על פטיפונים בעלות של יותר מ -5,000 דולר קפצה ב 2020 בכ 15%. 

הקהל של אפל אוהב לשמוע טוב ?

הקהל המסורתי, ולא רק, של יצרנית הטכנולוגיה המובילה אפל, קנה את ה AirPods Max, שנמכר ב -549 דולר בכמויות. לפי החברה זה מראה כי הצרכנים מוכנים לשלם עבור צליל באיכות גבוהה, אך גם עבור מוצרים איכותיים ואנחנו נוסיף שגם על סטייל ושייכות למועדון הזה שיש בו משהו שמצליח לגעת כמעט בכל אחת ואחד מאיתנו. 

 

עם המערבולת שבין החיים הארגוניים לאלה הביתיים, ציוד הקצה הוא הראשון לעבור שינויים אשר מתאימים אותו ל'היברידיות' הנפוצה. יותר ויותר אנשים מצטיידים בכלים איכותיים יותר תוך הבנה שאלה ילוו אותם לאורך שנים ארוכות. היצרניות מבינות את זה ועושות כל מאמץ לקחת חלק ב'חגיגה'. 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG