חיסוני הקורונה הביאו לתחושת ביטחון מסוימת אולם נראה שהריחוק החברתי יישאר קרוב ולאורך זמן. ארגונים מבינים שהמגיפה אינה מאחורינו ואפילו לא בכיוון, יש שמהמרים שהיא תהיה חלק מהשיח היום יומי גם בעוד שנה. גם מרסיב. 

פתרונות מותאמי IT

לאט לאט חוזרים לעבודה גם מהעבודה- באופן פיזי. כולנו מקווים שזו מגמה שתתחזק עם הזמן אולם יחד איתה נצטרך כולנו להמשיך ולהיזהר. המיקוד הארגוני נמצא ביצירת סביבות עבודה בטוחות, וזו מחשבה שצריכה לעבור כחוט השני ממקבלי החלטות ועד אחרון העובדים. אחת הדרכים הבטוחות להבטיח את אותו ריחוק חברתי במרחבי עבודה היברידיים, מרחבי לימוד או כל חלל אחר, כוללת תפעול ללא שימוש בידיים.

וזה בדיוק מה שמציעה מרסיב (Mersive): פתרונות לעבודה משותפת שמציעים את כל מה שאפשר לצפות לו בפתרון AV כולל מודרני, ובדיוק בזמן שזקוקים להם וללא צורך במגע יד אדם.  

בין הפתרונות שמציעה החברה ניתן למצוא את ה Solstice- פתרון המאפשר שיתוף פעולה אלחוטי באמצעות שיתוף תכנים מכל מחשב נייד, טאבלט או טלפון חכם. השימוש זמין באמצעות האפליקציה הייעודית כמו גם באפשרויות חינמיות כגון Miracast או באמצעות דפדפן, ועל ידי שימוש בממשק אינטואיטיבי המבוסס על 'גרירה והטלה' של קבצים. במכשירים תומכים ניתן אף להשתמש ב-Solstice Ink כדי לסמן הערות או להדגיש תכנים.

פתרון נוסף הוא ה Solstice Conference שיודע להשתמש במחשבים הניידים של המשתתפים בפגישה כדי ליצור שיחת ועידה מבוססת וידאו עם חוויית מרחב פגישות מלאה, כולל בסביבה היברידית, כך שאין צורך להשתמש במשאבים משותפים כמו לוחות מגע, וכמו גם האפשרות להתחבר להתקני ה-AV באמצעות המחשב המארח.

החבילה החדשה Solstice 5.1 מציעה עוד כמה וכמה תכונות חדשות כשאחת המעניינות היא האפשרות לעקוב באמצעות מצלמה המחוברת למחשב המארח בכדי לעקוב אחר השימוש בחדרים. בדרך זו יכול הארגון לנטר ולשלוט בכמויות המשתתפים ולהבטיח שהשימוש מבוצע בהתאם לתקנות בימי הקורונה.

בשורה התחתונה, פלטפורמת שיתוף הפעולה מבוססת התוכנה שמציעה מרסיב מאפשרת למנהלי ה-IT ליישם פתרונות AV ללא מגע אדם שמתאימים לצרכים המדויקים שלהם בארגון או בקמפוס. כמו כן היא מאפשרת לחברה להפיק עדכונים, תיקונים ויכולות חדשות בקצב מהיר יותר מאשר פלטפורמות מתחרות.

 

תמונה ראשית - Mersive

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG