השימוש שלו בכלים חכמים בשביל שלקוחות הקשה ייהנו משרות מקצועי, ובדיוק בשביל זה המציאה חברת Msolutions פתרון אשר משפר את חווית ואיכות ההתקנה בכל העולם  

אלירן תורן, מנכ"ל Msolutions (וסמנכ"ל המכירות לשעבר בחברת ואלנס) ואריאל מרקוס, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה, יצאו יחד להפיץ את החזון המשותף שלהם- שיפור חוויית ואיכות ההתקנה והאינטגרציה. השניים מאמינים שאם יהיה כלי מקצועי, קל להפעלה, נגיש וזול, אשר יגרום לכך שזמן ההתקנה יהיה מינימלי ואיכות ההתקנה תהיה מקסימלית, רמת ההתקנות תשתפר בעשרות אחוזים ומשאבים רבים ייחסכו הן מהלקוח הסופי והן מהמתקין. 

אלירן תורן, מנכ"ל Msolutions (תמונות בכתבה - AVM)

מה זה בכלל ?

תורן: "היום, כאשר איכות הצפייה משתפרת מיום ליום וטכנולוגיית 4K נמצאת באתרים רבים לרבות בתי מגורים, בין אם זה דרך YES, Partner TV  ,Celcom TV או אפילו NETFLIX, Apple TV וזו שבדרך – Amazon – כאשר נעשה שימוש בכבילה שאינה איכותית וכאשר לא נבדקת איכות ההתקנה – חווית הצפייה עלולה להיפגע קשות ורק אז הבעיות מתחילות לצוף והלקוחות מתחילים לקטר וכמובן להקניט גם באמצעות הרשתות החברתיות. שידורי 4K הם שידורים באיכות גבוהה ומאוד רגישים להפרעות חיצוניות. חברת MSolutions הגדירה לעצמה כמטרה לאפשר חווית צפייה מקסימלית באמצעות שיפור איכות ההתקנה. לצורך השגת המטרה ייצרנו מכשיר- MS-TestPro שיודע לבדוק את איכות הכבל, ונותן למתקין את כל המידע שהוא צריך על מנת לעמוד בתקינה לצד דו"ח שמאשר את איכות ההתקנה. MSolutions היא החברה היחידה בעולם שיודעת להוציא Certification Report בטכנולגיית HDBaseT. היתרון הן למתקין והן למשתמש הקצה ברורים- "זמן זה כסף" ובמקרה שלנו מדובר בחסכון עצום מול עלויות כמעט זניחות." 

MS-TestPro HDBASET

נראה כמו גאדג'ט

המכשיר מיוצר בישראל ומורכב מהחומרים האיכותיים ביותר, אפילו המארז העמיד למים עשוי מקופולימר פוליפרופילן ומגיע עם אחריות לכל החיים. בנוסף המארז ממולא בספוג מסוג פולימור ובעל לוק סופר אלגנטי. 

היחידה המעוצבת בעלת מסך מגע צבעוני בגודל של "3.5 עם כפתורי הפעלה גדולים וברורים וגם מתקין שאינו בקי בטכנולוגיית ה-HDBaseT יבין בקלות את המידע הנמסר וכמובן תוצאות הבדיקות. מסך המגע הרגיש והצבעוני לא נועד רק לתפעול היחידה, אלא מכיל סרטונים בזיכרון היחידה-  סרטונים שמטרתם להנחות את המפעיל בפתרון בעיות ובעיקר להגיש לו מידע חסר על גבי היחידה עצמה בשטח. 

 

100 מטר משוכות

הטכנולגייה הנבדקת מסוגלת להרחיק את האות של כבל ה-HDMI למרחק של 100 מטר- HDBaseT  בשפה המקצועית! 100 מטר הינו מרחק משמעותי אשר עלול לצבור שגיאות ורגיש להפרעות חיצוניות, במיוחד כאשר מעבירים שידורי 4K. ה-MS-TestPro של MSolutions יודע לזהות עם ההדלקה במיידית את איכות הכבילה ואת איכות ההתקנה ומדגיש זאת למתקין ב-Pass/Fail ובצבעי אדום/ירוק.

תפעול מהמכשיר הנייד

היחידה מתחברת לכל סוג של טלפון חכם או מחשב במטרה להקל על המשתמש כאשר הוא לא יכול להיות לידה. החיבור פשוט ומיידי והוא חיבור מתקדם ואיכותי אשר מאפשר שימוש בעוד כלי בארגז של המתקין. 

אתה נותן לי דוח ?

הדוח היחודי אשר מופק בתוך היחידה, נותן תעודת אחריות הן למתקין והן למשתמש הקצה. הוא מכיל פרמטרים של איכות ההתקנה, אורך הכבל שהותקן, עם איזה ציוד קצה זה נבדק ועוד. 

אז למי זה טוב ?

המוצר נמצא כיום בשימוש אצל כל היצרניות המובילות בשוק ואצל מתקינים רבים. הוא נמכר בכל העולם ומיוצג ע"י חברות ההתקנה הגדולות בעולם.

המשווקים של הפתרון ועכשיו גם קרסטרון

חברת Crestron העולמית המובילה בתחום הטכנולוגי בעולם ה-HDBaseT, זיהתה את הפוטנציאל הגלום ביחידה ומשתמשת בו בכל התקנה. החברה גם דורשת מהמתקינים שלה לעבוד איתו, ולהמציא דו"ח על כל התקנה. לדברי Crestron הדבר הועיל משמעותית בגילוי תקלות וחיסכון במשלוח טכנאים לאחר ההתקנה- דבר המהווה חסכון כלכלי עצום בפרויקט וכמובן מגדיל את חווית המשתמש.

היום אפשר לרכוש את היחידה ישירות דרך אתר MSolutions  או דרך Crestron  ישראל. 

התקנה נעימה 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG