במסגרת תהליכי מיתוג מחדש, הצטייד מלון המלך שלמה בירושלים במסכי פיליפס חדשים לכ 150 החדרים המשופצים שלו, בתהליך עמוק ומדויק. 

הפגישה עם מנכ"ל מלון המלך שלמה בירושלים, מאוריטס ואן דן ברג, התקיימה בלובי שעובר שינוי משמעותי במסגרת שיפוץ מאסיבי של כל המלון. המטרה המרכזית היא להציע את שירותי המלון לקהלים נוספים באמצעות עדכון המראה והמתקנים וכמובן שחלק מהחוויה הם המסכים. 

נתחיל מהסוף. מלון המלך שלמה בשלבים אחרונים של התקנת כ 150 מסכי פיליפס בשני גדלים לפי סוג החדר, לאחר תהליך יסודי שבו היו מעורבים גם המנכ"ל והבעלים, שבבעלותו גם מלון המלך שלמה בטבריה. 

מחויבות

ואן דן ברג: "מהרגע הראשון עם צבי זוסמן, מנכ"ל חברת מבט מסכים וזרועות, הבנו שיש לנו דאגה אחת פחות. האסרטיביות והמגע האישי שלו כבר בשלב המכירה, לצד הרצון להבין לעומק מה אנחנו רוצים להשיג עבור קהל המטרה שלנו ומיהו בכלל קהל המטרה, עשו את ההבדל. הגישה הזו לא השתנתה אחרי המכירה ולאורך כל הדרך המשותפת כולל ה post sale. אני יודע שיש לי איש קשר שאליו אני יכול לפנות בכל שעה עבור כל תקלה ולקבל מענה מיידי". 

התהליך לא היה פשוט. ההיפך. מבט מסכים וזרועות נלחמת בענקיות מוכרות מאוד בשוק הישראלי, אבל בפרויקט הזה עושה רושם שמדובר בלקוח שהאינטימיות והקשר הבינאישי החזק היו הצדדים הדומיננטיים. 

ואן דן ברג: "אני מאוד אוהב אנשים שיודעים לנדנד ולהוטים למכור. זה מאפשר לי לבחון את המחויבות שלהם לאורך התהליך ולזהות האם מדובר בסיסמאות או בכוונות כנות ואמיתיות. אין ספק שצבי אדם בעל ידע וניסיון עצומים, שמתכוון לכל מילה שיוצאת לו מהפה. הדרישות של אורח משרשרת אספקה של בית מלון, קל וחומר ממלון בוטיק אינטימי, מחייבות אותנו לעבוד עם ספקים בדיוק כאלה."

למכור כולם יודעים

ואן דן ברג: "שיטת המכירה של צבי שונה מאוד בנוף הישראלי. הוא לא שם הצעה ונעלם עד לפולואו-אפ לפי היומן. עושה רושם שהוא מרגיש את התהליך ויודע להיות זמין בדיוק כאשר אני כלקוח זקוק לו." 

מאוריטס ואן דן ברג הגיע לישראל מהולנד לפני כ 25 שנה והוא בתחום המלונאות כ 20 שנה. הבעלים של המלון אמריקאי ושניהם רגישים לשירות המדויק שאותו הם רוצים להעניק לאורחי המלון: "אנחנו אולי קטנים מדי בשביל שחקניות אחרות בישראל ומהר מאוד הבנו שאת השירות הבלתי אמצעי והישיר נוכל לקבל רק ממישהו שזה העסק שלו והוא זה העסק." 

הפרויקט

ואן דן ברג: "חיפשנו יותר מטלוויזיה. אפיינו מסך חכם ואיכותי עם אפשרות לחבר ספקי תוכן צד ג' כמו נטפליקס, אפל TV וכו'. חלק מהתפישה החדשה של המלך שלמה בירושלים הוא מתן פתרון חדשני לתייר אשר שם דגש על תקשורת ומולטימדיה לצד מקלחת מזמינה ומתקנים חדשניים. המשמעות בפועל היא חיבורי USB צמודים למיטה וחוויית מולטימדיה מקסימלית שנותנים לאורח את התחושה שמישהו חשב על השהות שלו כאן." 

המלך שלמה בירושלים קיים 40 שנה והשיפוץ האחרון היה לפני כ 30. המלון התמקד עד לא מזמן בעיקר קבוצות של תיירים בני 40-50 וכעת הכוונה "להצעיר" את גיל האורחים גם לגילאי 30 ולהגדיל משמעותית את נוכחות הבודדים והזוגות. למטרה זו מעדכן המלון את השפה ומשנה את הלובי, חדר האוכל, הבריכה, חדר הכושר וכמובן החדרים והחוויה בהם: "במבט על התהליך עם צבי זוסמן אני יכול להגיד שהכל עמד בלוחות הזמנים, באבני הדרך שהוגדרו וכמובן בתקציב. אנחנו נמליץ לכל קולגה מהענף לפגוש את צבי ולהיחשף לידע העצום שלו וכמובן שנשמח לארח על מנת להציג את הפרויקט שבוצע אצלנו." 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG