תמונה ראשית - Biamp

הרמקולים "הקהילתיים" (Community Speakers) של ביאמפ (Biamp) מבטיחים שלא משנה היכן תשבו בקהל, תמיד תוכלו לקבל את חווית האודיו הטובה ביותר.

תמונה - Biamp

לא כל מי שמגיע לאירוע כמו משחק כדורגל או 'פוטבול' (קצת פחות אצלנו), הופעה של האמן האהוב עליו ולמעשה כל אירוע בידור אחר, מודע לכך שלמושב אותו רכש יש השפעה לא רק על האופן בו הוא ייראה את האירוע, אלא גם על האופן בו הוא ישמע אותו. למרבה הצער, גם מערכות ההגברה המשובחות ביותר לא תמיד יכולות להתמודד עם אקוסטיקה בעייתית ורעשי רקע שאינם ניתנים לשליטה באופן מלא, וזה בדיוק מה שהטכנולוגיה החדשה של "Biamp" באה לפתור- צמצום השפעת הגורמים הסביבתיים הללו והבטחת חווית אודיו מעולה בלי קשר למיקומו הפיזי של הצופה.

 

אולמות ספורט

בעיר דברצן שבהונגריה מתקיימות תחרויות שחייה באולם מקורה. תחרויות מסוג אלו מהוות אתגר אקוסטי לא קטן מכיוון שהאופי של החלל כולא את קולות הקהל בפנים.  במקרה הזה היה ברור שנדרשת רמה גבוהה של לחץ קול (SPL), אותה היה ניתן להשיג באמצעות ה-R Series של ביאמפ המסוגלים לשמור על רמת לחות קבועה.

תמונה - Biamp

מרוצים רועשים

שימוש נוסף ל-R Series מיושם בתחרויות או אירועים המתקיימים במרחבים חיצוניים. הפתרון של היצרנית נועד לטפל גם ברמות רעש גבוהות מאוד כמו תחרויות ספורט מוטורי למשל, ואם להיות יותר ספציפיים, הם מיושמים במסלול המוטורי של אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה ארה"ב. 

תמונה - Biamp

בידור

עד עכשיו הבאנו דוגמאות לשימושים "כבדים" יחסית, אבל הפתרונות מתאימים גם כאשר מדובר על תכנון מערך צליל למוזיקה או מערכות אחרות שבהן מתבצעת העברה של צליל באופן חד כיווני (Paging). במקרה המדובר האתגר היה כיצד לבנות את מערכת הצליל במבנה ישן של תחנת כיבוי אש בגסטרו פארק שבטקסס. תחנת האש הישנה הוסבה לבר חיצוני המחובר למבנה בו מתקיימות הופעות באווירה נינוחה. כאן בחרו לעשות שימוש ב-D Series ו-I Series כדי להגיע לאפקט הרצוי (ההטמעה נעשתה באמצעות חברה חיצונית בשם Infinity Sound).

סדרה נוספת בה נעשה שימוש היא ה-E-Series. בשל האלגנטיות הגבוהה של הסדרה הזו והעובדה שהיא כמעט נחבאת מן העין, נעשה בה שימוש במקומות כמו מתקני שעשועים גדולים כדוגמת קנואיבלס (Knoebels) שבפנסילביניה, שהוא למעשה פארק השעשועים הגדול ביותר שמאפשר כניסה חופשית בארה"ב.

הכתבה בשיתוף Biamp

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG