הם מחייבים יכולות הגדרה, שליטה וניטור רחבות. מני הופמן, מנהל תחום ה AV באלכסנדר שניידר המשווקת את ATLONA בישראל, מספר על ה Velocity- האולר השוויצרי של היצרנית  

היתרונות של הוולוסיטי אינן מסתכמות בפשטות הפרישה והתפעול שלו אלא באופי הפתרון עצמו. החל מאפלאיינס ייעודי למספר חדרים ועד לרישוי מותאם לכמות חדרים לא מוגבלת, מה שמאפשר התקנה כשרת וירטואלי כך שלמעשה הוולוסיטי נותן מענה רחב ביותר עבור המשתמשים. 

קחו נשימה - כל זה בתוך הפתרון

הפתרון מתממשק למוצרים של יצרנים רבים והוא בעל מודל פשוט להבנה ועלות תועלת גבוהה. לדברי הופמן ה Velocity עוצמתי המיוחד עבור סקטורי החינוך, הרפואה, הארגוני והביטחוני ומותאם לשיטות העבודה של מחלקות ה IT אשר מתחילות לנהל את מערכי ה AV הארגוניים. 

למערכת הוולוסיטי מגוון יכולות ייחודיות; זימון באמצעות מסכי מגע הממוקמים בכניסה לחדרים (תמיכה באופיס 365, מיקרוסופט Exchange, גוגל Workspace ו Astra Schedule), אפשרות לניהול פגישות ללא צורך במגע במכשיר כלשהו באמצעות סריקת קוד QR, מעקב אחרי הדובר באמצעות הגדרת פקודות מאקרו המשמיעות את המיקרופון הפעיל, הגדרה של למעלה מ 200 Pre-Sets אשר מייתרים את השימוש בשלט של המצלמה, מודול מובנה להגדרה ויצירת Video-wall באמצעות ממשק משתמש ידידותי ואפילו את ה-AMS שהיא ה Atlona Management System שהוטמעה בוולוסיטי, איתה תנהלו את ההתקנים המובנים בארגון כולל יכולת גישה מהענן לתחזוקה 'מרוחקת'. 

 
תמונה - אטלונה

מערכת הוולוסיטי אינה מצריכה תכנות והיא מתאפיינת בעלויות אחזקה ותפעול נמוכות תודות למודל רכישת רישיונות פר-חדר ואפשרות צמיחה. הופמן מוסיף כי אטלונה מקפידה לשחרר עדכונים להתקנה והורדה בחינם ומנגישה את ה Atlona Academy למי שרוצה להעמיק את היישום. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG