מדובר באחת מהאטרקציות הגדולות ביותר באזור שאמורה למשוך את התיירים הליליים עם עיצוב המבוסס על הארכיטקטורה של שושלת צ'ינג והתקופה המוקדמת בתולדות הרפובליקה הסינית.

תמונה - AVNATION CHRISTIE

עיר הסרטים של האחים האאוי נפרשת על פני 27,000 מטרים רבועים ועל כן נדרש פתרון יוצא דופן על מנת להאיר אותה וליצור את האפקט המרשים שיצליח למשוך את התיירים פנימה. על מנת לעמוד במשימה, נעשה שימוש ב-17 מקרנים של חברת קריסטי מדגמים D20WU-HS ו D13WU2-HS.

הבחירה במקרנים וההתקנה שלהם נעשתה על ידי חברת האינטגרציה Wincomn Technology שגם שימשה כקבלנית הראשית של הפרויקט. המקרנים המפוארים משמשים כאחת מגולות הכותרת של המייצג שאמור להציג בפני המבקרים במקום חוויה רב חושית.

על פי טוני צ'ן, המנהל הכללי של Wincomn Technology, החברה שמחה על ההזדמנות להיות חלק מהפרויקט העושה שימוש במגוון של טכנולוגיות ואפקטים מיוחדים על מנת להגדיל את זמן השהות של התיירים בעיר ובכך לפתח את הכלכלה של חיי הלילה דרך תרבות ואומנות הקולנוע.

 

המקרנים עצמם יושבים בתוך תאים ייעודים המשקיפים על הבניין המרכזי של העיר, מיקום המאפשר להם להקרין על שטח כולל ברוחב של 74 מטר וגובה של 30 מטרים. Wincomn השתמשה בטכנולוגיה מיוחדת שמבצעת אנליזה של שדה הראייה על מנת לקבוע את המאפיינים האדריכליים של משטח ההקרנה ולוודא שתמונה שמוקרנת על גבי המשטחים השונים תהיה אחידה ותשמור על מראה עקבי על פני השטח כולו.

בנוסף לכך הותקן על גבי שער העיר מסך מיוחד העשוי מבד גזה ותפקידו למנוע עיוותים העלולים להיווצר בצל השטח החלול מסביב לו.

בין שלל האפקטים המיוחדים שנעשה בהם שימוש על מנת ליצור את כל התצוגה המרהיבה הזו ניתן למנות הקרנת תאורה, עשן, להבות אש, פתיתי שלג ובועות. כל אלו מתאפשרים הודות לטכנולוגיה מיוחדת ידידותיות לסביבה ותורמים ללא ספק להצלחה של המייצג.

סדרת HS של מקרני קריסטי מציגים עוצמות תאורה שבין 7,000 ל-20,000 לומנס ורזולוציות של עד 4K ולכן הם משתלמים ובעיקר עמידים לאורך זמן עבור מגוון של פרויקטים ויישומים.

המקרנים עושים שימוש בטכנולוגיית BoldColor של קריסטי וקובעים את הרף לצבעים המדויקים ביותר, איכות התמונה  וצורת הבנייה שאפשר לקבל באמצעות מקרנים בטכנולוגיה 1DLP.  מלבד האטרקציה הנ"ל, נעשה בהם שימוש גם במייצגים ואטרקציות אחרות ברחבי סין. לדוגמה, מוזיאון האסטרונומיה של שנחאי או פארק השעשועים "המסע אל המערב" שבמחוז ג'יאנגסו.

 

מקור – AVNATION

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG