יצרנית ה AV אטלונה, הגיבה מהר לביטול תערוכת אינפוקום השנתית שאמורה היתה להתקיים השבוע בלאס וגאס ופיתחה ביתן וירטואלי אשר מאפשר לה להציג את החידושים הטכנולוגיים שלה. ראיון עם שגיא ליכטנברג, מנהל אזור דרום אירופה, הבלקן וישראל מחברת אטלונה לקראת האירוע הוירטואלי הראשון של אינפוקום. 

תמונה - אטלונה

בינתיים אינפוקום המירה את האירוע לאירוע וירטואלי שבו תצגנה היצרניות השונות, אולם אטלונה כבר מצוידת באחד הביתנים הוירטואלים המדליקים שיש. 

ליכטנברג מספר: "עם ביטול תערוכת אינפוקום השנתית, פנתה מחלקת השיווק שלנו לחברה חיצונית המתמחה בבניית ביתנים וירטואליים שהסבירה לנו שרק איסוף החומרים ייארך כשלושה חודשים בזמן שהדד ליין שלנו עבור כל הפרויקט היה שלושה שבועות ועמדנו בו עם תוצאה מרשימה ביותר לדעתי. 

רצינו לייצר חוויה וירטואלית של ביתן אשר מציג את הפתרונות בשונה מביתן אמיתי וללמוד את היתרונות והחסרונות של הטכניקה. אמנם הפלטפורמה מגבילה אותנו בהצגת הדגמות טכנולוגיות חיות למשל, אבל כן היה חשוב לנו לתת במה למשפחות השונות של הפתרונות שלנו ולהעביר את המסרים החשובים לרבות הכרזות שונות." 

בין יתר הפתרונות המוצגים בביתן הוירטואלי של אטלונה ניתן למצוא מממתג קטן לחדרי האדל אשר מכיל יציאת HDMI למיתוג AV ו USB, לצד TYPE-C אשר מעביר את שניהם יחד (AT-MH21). בנוסף מציגה היצרנית מסך מגע בגודל של עשרה אינטש הכולל תאורת לד צבעונית להצגת זמינות החדר, אבל הדובדבן של הביתן הוא פתרון לעידן הקורונה. ליכטנברג: "גיבשנו תפיסת עבודה לה אנחנו קוראים Toucfree invoirment  (סביבה ללא מגע) ועבורה יצאנו עם התאמות לרוח התקופה באמצעות משפחת האומגה שלנו." 

הרעיון שעומד מאחורי היישום הוא שמירה על המשתמש גם בהיבט הפיזי. ליכטנברג: "הממתגים מסדרת אומגה מייצרים תרחיש אוטומטי להדלקה וכיבוי של המסך וכמובן תמיכה במיתוג וידאו ו-USB ל'אחרון שהתחבר', ברגע שמתחברים אליהם באופן חוטי או אלחוטי. במקביל השקנו פתרון שיחסוך מהמשתמש הסופי את הצורך לגעת במסך המגע בסביבה בה הוא מרגיש פחות בטוח- מערכת השליטה והבקרה שלנו, ולוסיטי (Velocity), מאפשרת למשתמש לסרוק קוד QR באמצעות הטלפון הנייד שלו ולקבל את תצוגת ממשק השליטה של החדר על הטלפון האישי לתפעול סטרילי."  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG