קרמר אלקטרוניקה היא יצרנית מובילה בעולם בתחום ה AV ופתרונותיה משווקים בעשרות מדינות בזמן שמשרדיה הראשיים פועלים מישראל מאז ומעולם. אחרי ניהול לוגיסטי משולב משלושה אתרים שונים, החליטה הנהלת החברה להעביר את כל הפעילות למרלו"ג אחד אשר תומך בשרשרת האספקה הנדרשת למתן שירות יעיל ומהיר לממשקים השונים, ובכל להמשיך להיות תחרותיים בשוק ולספק עבודה למאות משפחות בארץ. 

עציון שמעוני, מנהל מכירות ישראל אמר לנו כי "דווקא בימים אלה עם ניצוצות של חזרה לשגרה אחרי המשבר שהעולם חווה, וכשכולם מדברים על תמיכה בחברות ישראליות, חשוב לנו לחזק את העובדה שקרמר הינה יצרנית ישראלית אשר מפתחת ומייצרת בישראל כמעט את כל המוצרים שלה וככזו מפרנסת מאות משפחות בישראל.

אנחנו גאים להיות אחת היצרניות המובילות בעולם בתחום האודיו וידאו, עם מגוון רחב של פתרונות חדשניים המתאימים לחדרי ישיבות, כיתות לימוד, מוקדי חירום ועוד, ומוכנים להתמודד ולתת מענה לכל פרויקט ולכל צורך בשוק. אינני רואה סיבה שחברה בישראל תבחר בציוד שאינו של קרמר, כאשר אנחנו יודעים להציע פתרון מקצה לקצה, שירות מקצועי ברמות הגבוהות ביותר, שותפות אמיתית ומחויבות אשר משמעותם עבור הלקוח היא best value for money, "

עציון שמעוני (צילום AVM)

שמעוני: "אני מזמין את הלקוחות והקולגות לצפות בסרטון ולראות את העוצמה של קרמר ואת היתרון הייחודי שיש לנו כיצרנית מקומית אשר מחזיקה בישראל לוגיסטיקה מורכבת ומנוהלת, דבר שמאפשר לנו לספק ללקוחות הסופיים מוצרים ופתרונות במהירות שיא, ולתמוך בהם לאורך כל הדרך." 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG