מידע והנחיות לתושב לצד פרסום העסקים של תושבי היישוב, מככבים על המסך החדש המתנוסס בכניסה לקרני שומרון ש'זכתה' גם בתכולה משודרגת בעקבות מגיפת הקורונה. שירות מעל הכל.

איציק חכמון מנהל הפיתוח העסקי של פריים ויו: "בינואר 2020 קיבלנו הזמנה למסך של שישה מטרים רבועים לאחר תהליך מלמד ועמוק מול נציגי מועצת קרני שומרון, בו הם נחשפו ליכולות טכנולוגיית ה LED. הפרמטרים השונים למי שאינו חשוף וחי את תחום ה LED, עלולים להיראות כמו סינית ואנחנו רואים את תפקידנו לאפשר ללקוח הסופי להבין כמה שיותר על מנת לקבל החלטה שתתאים למטרותיו המדויקות. אגב, גם בנושא הגדרת המטרות אני גאה לומר שיש לפריים ויו המון ניסיון שמקל על הלקוח מאוד בתהליך.

בערך במעמד קבלת ההזמנה נסגרו המפעלים והחל אתגר אמיתי לספק את המסך לפי לוחות הזמנים המובטחים, ולוחות הזמנים עבורנו הינם בעלי חשיבות עליונה. קיבלנו החלטה לספק ללקוח מסך גדול יותר שכבר שוחרר מהמפעל ובאותו מחיר, ואף להכין את התשתית שלא היתה מותאמת לגודל זה בלי לבקש תוספת תשלום על כך."

מאתגר לשביעות רצון

בר ניקול, מנהל המחשוב של קרני שומרון: "מה שהיה חשוב לנו בראש ובראשונה היה שהמסך החיצוני יעבוד בצורה חלקה וללא תקלות לאורך שנים, תוך התאמה למזג אוויר משתנה, חום קייצי מצד אחד וסופות וגשם מהצד השני. בנוסף, רצינו להיות מסוגלים לנהל את התוכן שמוצג על המסך מכל מקום כולל האופציה לתפעול מטלפון חכם ולא פחות חשוב שירות זמין ומענה מקצועי וכל זה אמור היה להיכנס לתוך תקציב מוגדר ואכן כך קרה.

ערכנו מספר בדיקות עם חברות שונות ולצד ההמלצות הרבות על פריים ויו, מצאנו את הכימיה והשירות שקיבלנו כערכים משמעותיים לעבודה המשותפת. ההחלטה הזו הוכיחה את עצמה מיד לאחר ההזמנה מאחר והמסך הקודם החל לקרטע והיינו זקוקים לפתרון מהיר. נציגי פריים ויו שהבינו את מידת הדחיפות, שידרגו עבורנו את התכולה ללא פריצת התקציב ואנחנו מעריכים מאוד את המחווה.

השירות המקצועי של פריים ויו בא לידי ביטוי בחלקים נוספים בתהליך- הפתרון כלל רכיבים שונים כמו נגן שלא היה גם הוא בנמצא בגלל המצב וכמובן סופק במועד, וההתקנה עצמה שהתקיימה לפי לוחות הזמנים שהוגדרו בשעות בודדות ובאופן סופר מקצועי. את ההדרכות שהועברו לנו על תפעול המערכת מכל מקום, משלימה זמינות ישירה של נציגי פריים ויו בכל שעה, אשר עונים על שאלות שיכולות להתעורר עם תפעול של פתרון חדש.

ראוי להדגיש שגם לאחר ההתקנה והתשלום, בשלבים שבהם אין כל ציפייה מהספק, איציק חכמון מפריים ויו ממשיך להתעניין ואף הגיע לאתר לוודא שאנחנו מיישמים נכון את הפתרון שרכשנו לשביעות רצוננו."

 

על הפתרון

גודל המסך החיצוני (outdoor) שיושם בקרני שומרון הינו 3.880X2.880 והוא בעל 6,67 PP ותקן IP65. הבהירות הגבוהה, 5500 Nits, נבחרה בגלל מיקום המסך. 'מתחת למכסה המנוע' יושב מעבד וידאו של NOVASTAR המחובר לנגן שבאמצעותו מנוהל התוכן מכל מקום על גבי רשת האינטרנט (4G).

ההתקנה תוכננה באופן מדויק במעבדה כך שבשטח הותקנה התוספת לקונסטרוקציה באמצעות מנוף ומיד החל חיבור ה'קבינטים'. עם תום ההתקנה קיבלו נציגי קרני שומרון הדרכה מקיפה על מערכת הניהול והשליטה על התוכן והעברתו ישירות למסך.  


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG