פוליקום טריו

 

מחקר חדש, שנושא את השם Streamlined Video Conferencing Strategy Drives Business Results, מעלה כי השימוש בפגישות מבוססות וידאו הולך וגדל, כאשר יש גידול במספר הפתרונות המוצעים לתחום, ויש גם עליה במורכבות הכוללת עבור משתמשי הקצה ואנשי ה-IT כאחד. המחקר בוצע עבור פוליקום (Polycom), חברת הבת של פלנטרוניקס (Plantronics), בידי חברת מחקר השווקים פורסטר (Forrester) והוא מעלה שיש צורך בחוויות מופשטות וזורמות יותר כדי לזרז את התחלת הפגישות וכדי לפשט את העבודה של אנשי ה-IT בניהול הנכסים הקשורים.

לא פחות מ-74% מהמשיבים אמרו שמספר שיחות וישיבות הוידאו עלה בשנתיים האחרונות באופן משמעותי למדי. 84% סיפרו שבארגונים שלהם משתמשים בשניים, ואף יותר, פתרונות ישיבות וידאו מבוססי ענן, ו-78% ציינו שבחדרי הישיבות של החברה יש לפחות שתי נקודות קצה לביצוע פגישות שכאלה.

אתגר הניהול שעומד מאחורי הקלעים כדי לאפשר למשתמשים שימוש חווייתי קל הינו גדול למדי. לפי פורסטר, 96% מהאנשים שענו לסקר ציינו שכבר כיום הם צריכים להתמודד עם אתגרים רבים בניהול פתרונות פגישות הוידאו שלהם, ולכן התוצאה היא רשת שירותים מורכבת מדי שצריכים מקצועני ה-IT לנהל, יותר מדי מקרים בהם החוויה אינה מספקת, וכן תסכול בכל המערכת בגלל בעיות התאמה ותפעול.

מה שצריכים אנשי ה-IT

המחקר מעלה בנוסף שאנשי ה-IT צריכים להתמודד עם הוצאות גדולות יותר, והם נתקלים בבעיות רבות כמו בעיות בחיבור מחדרי ישיבות לשיחות, השהיה בשיחות, איכות שיחה נמוכה וחוויות משתמש שאינן אחידות. 77% מאנשי ה-IT אמרו שהם רוצים ממשק וחוויית משתמש אחידים בכל מערכות פגישות הוידאו.

עוד ממצא חשוב היה הצורך בגמישות כשקצת יותר משני שליש מהנשאלים סיפרו שהם רוצים יותר גמישות מכל הפתרונות שנמצאים בשימוש, כי הגמישות הכי אחד הדברים הקריטיים להשגת פרודוקטיביות גבוהה, במיוחד לאור קצב החידושים במרחב הזה.

"אין ספק בכלל ששוק טכנולוגיות שיתוף הוידאו, האודיו והתכנים גדל וזה מניע את הביקוש לטכנולוגיה פשוטה יותר לשימוש, מכיוון שהמשתמשים לעיתים כורעים מול האפשרטת לבחור מבין כל כך הרבה פלטפורמות. מה הסיכוי שכולם יבחרו, הרי, את אותה יצרנית ואת אותה טכנולוגיה? אנחנו שמנו את הלקוח באמצע של כל זה – השימוש ב-Trio מפשט את חוויות הפגישה. כולם נשארים ממוקדים בפרודוקטיביות ובעסקים במקום להתעסק בטכנולוגיה ובקישור תכני ה-AV", אמר פול קלארק, סגנן נשיא ומנהל EMEA בפלנטרוניקס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG