Mural IPX, בגרסת קירור ללא מאוורר, של מטרוקס (תמונה: Matrox)

 

מטרוקס (Matrox) הכריזה על גרסה חדשה של כרטיס הפענוח והתצוגה Mura IPX שמערכת הקירור שלו מבוססת על לוחות בלבד ללא שימוש במאוורר רועש.

כמו קודמו מיועד כרטיס זה, שתופס חריץ אחד בלבד במחשב, לתמיכה בריבוי תצוגות ובקירות וידאו עם פענוח והזרמה של תכני וידאו באיכות של 4K או FHD, עם תצוגה בו זמנית של עד ארבעה מסכים. לפי החברה הכרטיס החדש מציע פתרון מיטבי לסביבות שדורשות ביצועים גבוהים וגם אמינות. בחברה אף מכנים את הכרטיס כ-'מערכת קיר וידאו על כרטיס'.

הכרטיס מגיע עם ממשק מובנה לרשת והוא מאפשר פענוח בצפיפות של עד שני תזרימי 4K ב-60 פריימים/לשניה, ארבעה תזרימי 4K ב-30 פריימים/לשנייה, שמונה תזרימי 1080p ב-60 פריימים/לשנייה ו-16 תזרימי 1080p בקצב של 30 פריימים/לשנייה. הוא מציע ארבעה חיבורי DisplayPort, והוא יכול גם לשמש כהתקן עצמאי עם שיבוץ לתורך מארז מותאם – ללא צורך במערכת מחשב מלאה מסביבו.

"שילוב של פענוח באיכות גבוהה ותמיכה בריבוי תצוגות, בכרטיס שיעול להיות עצמאי ממערכת, חוסך באופן משמעותי משאבי פיתוח ופריסה, ומציע עבודה של 24/7 בסביבות נוחות לגישה, מעקב ועם תזרימי IP שמאפשרים קבלת החלטות מתוזמנת ומיודעת", אמר פאדל אל-ביאטי, מנהל פיתוח עסקי במטרוקס.

החברה תציג את הכרטיס החדש ביוני במהלך תערוכת InfoComm 2019.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG