גם נמל התעופה של לאס וגאס מגיע למאה ה-21 עם שילוט דיגיטלי חדש

 

לאס וגאס ידועה כמרכז של שילוט מושך-עין, כעיר בה השילוט הדיגיטלי חובר היטב ל-DNA שלה, עם אינספור אורות ומסכים הקורצים ללא הפסקה לכל מהמר או בליין. בקרוב יצטרף גם מק'קארן, נמל התעופה הבינלאומי של העיר, לתלם כאשר יחנוך את מסכי הפרסומת החדשים באזור איסוף המזוודות בטרמינל 1.

חברת הפרסום לאמאר (Lamar), המנהלת את שלטי הפרסום בנמל התעופה, בחרה להחליף את שלטי הפרסום הסטטיים הישנים בכ-60 מסכים מהסדרות Engage ו-Performance של חברת ננו-לומנס (NanoLumens), עם אחריות לשש שנים, שהותקנו על ידי חברת האינטגרציה המקומית ויוויון סיין (Vivion Sign) תוך כדי הפעילות השוטפת של הטרמינל. את תוכנת הניהול סיפקה חברת OSSI מווירג'יניה.

"הנוסעים מהדור הנוכחי מגיבים לפרסומות דיגיטליות בדרך שלעולם לא יגיבו לפרסומות סטטיות. המפרסמים שלנו מבינים את התזוזה הזו ורוצים יכולת למנף אותה בקמפיינים שלהם", הסביר את הרקע לפרויקט בריג ניומן, סגן נשיא לנמלי תעופה בלאמאר.

החברות ציינו כי בנמל התעופה של לאס-וגאס יש צורך להחליף את שלטי הפרסום לעתים קרובות, שכן הם מותאמים לרוב לאירועים השונים המתקיימים בעיר, ואורכים בדרך כלל לא יותר משבוע. מסכים מאפשרים החלפה מהירה של הפרסומות בלי לפתוח פיזית כל אחד מהשלטים.

"בעוד מחיר הרכישה הראשונית של מסכי LED ממשיך להפוך לתחרותי יותר ויותר, היעילות העצומה במונחי יצירת רווח, יצירתיות והפקה שהפורמט מציע הפכו למושכים יותר ויותר. לאחר בדיקה קפדנית החלטנו שההזדמנות להחזר ההשקעה אמיתית מאוד, מה ששכנע אותנו כי זה הזמן לבצע שיפוץ מוחלט של מסכי הפרסום באזור איסוף המזוודות כדי לעמוד בצרכים של המפרסמים שלנו למשך השנים הבאות", הוסיפה רוזמרי וסיליאדיס, מנהלת נמל התעופה.

המסכים שהותקנו בטרמינל כוללים 6 שגודלם 19.5×2.75 מטר, ארבעה בגודל 9.75×2.75 מטר ושניים בגודל 9.75×1.5 מטר על הקירות סביב אזור איסוף המזוודות, 2 מסכים עם רמקולים בגודל 9.75×5.5 מטר שישמשו כמעין מסך קבלת פנים, 30 מסכים אנכיים המותקנים על עמודי המבנה, מתוכם 22 בגודל 1.5×4 מטר ו-8 בגודל 1.5×2.75 מטר, ו-16 מסכים אופקיים בגודל 3.8×1 מטר במרכזי מסופי איסוף המזוודות, מתוכם 14 דו-צדדיים ו-2 חד-צדדים.

הלוטות יוסרו ב-26 במרץ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG